Una dona de 74 anys ha mort ofegada durant el matí d'aquest dissabte a la platja El Acequión del municipi alacantí de Torrevella, segons ha indicat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) en un comunicat.
A les 11.15 hores, s'ha alertat el CICU que havien tret de l'aigua una dona inconscient a la platja de l'Acequión de Torrevella. Fins al lloc s'ha desplaçat una unitat de SAMU.
L'equip mèdic li ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar però sense èxit. L'autòpsia determinarà les causes de l'ofegament, ha apuntat el CICU.
Mor ofegada una dona 74 anys en una platja de Torrevella
Els sanitaris han rebut l'avís a mig matí
- La platja de Torrevella on han tingut lloc els fets -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de juny de 2020 a les 18:17
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 10 i 11 de gener
-
Societat
Can Ruti i Vall d'Hebron, centres estatals de referència per tractar amb cirurgia els trastorns del moviment
-
Societat
Mor l'elefanta Susi del Zoo de Barcelona, una de les més longeves d'Europa
-
Societat
El Meteocat deixa gairebé tot Catalunya en alerta per fortes ventades fins diumenge
-
Societat
L'engany del parquímetre espatllat: detenen dos homes per robar targetes bancàries a Barcelona
-
Societat
Busquen un home després de deixar ferides molt greus la seva parella i la mare d'ella en un pis de Calella
