Una dona de 58 anys i de nacionalitat francesa ha mort aquest dissabte després de caure d'una embarcació que anava de Port de la Selva a França. Segons Salvament Marítim, la tripulant ha caigut a l'aigua a causa de la mala mar quan la pneumàtica estava a uns dos quilòmetres de Llançà (Alt Empordà). Tot seguit, un home de 57 anys s'ha llançat al mar per rescatar-la.
Els altres tres tripulants de l'embarcació han trucat al telèfon d'emergències 112 a les 15.45 hores per alertar dels fets. El cadàver de la dona ha estat localitzat per un helicòpter de salvament francès i l'ha portat fins a Port de la Selva una embarcació de Salvament marítim. L'home, que ha patit una hipotèrmia, ha estat rescatat per la Creu Roja.
En l'operació de rescat hi han participat dos helicòpters, un de Salvament Marítim i un de salvament marítim francès, i tres embarcacions de la Creu Roja de Llançà, el Port Nàutic de Llançà i Salvament Marítim. L'embarcació en la qual viatjaven les dues víctimes estava matriculada a Portvendres.
Mor ofegada una dona de 58 anys després de caure d'una embarcació a Llançà, a l'Alt Empordà
Un home de 57 anys que s'ha tirat a l'aigua per salvar-la ha patit una hipotèrmia
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’agost de 2015 a les 20:20
Et pot interessar
-
Societat Un 30% dels catalans creu que no té prou ingressos per tenir una vida digna
-
Societat La misteriosa estació de Correus rep els primers visitants 50 anys després de la seva clausura
-
Societat Segon dia sense megafonia ni monitors a Rodalies per una incidència tècnica
-
Societat El temps d'aquest dimarts 21 d'octubre: nuvolades a tot arreu
-
Societat Justícia construirà dos mòduls a Mas d'Enric per afrontar l'increment de reclusos
-
Societat El xef espanyol amb més estrelles Michelin tanca un restaurant de Barcelona