Una dona de 78 anys i nacionalitat francesa ha mort aquest dijous a la tarda ofegada mentre es banyava a la platja Nova de Roses (Alt Empordà), segons ha informat Protecció Civil. L'avís al telèfon d'emergències 112 s'ha rebut cap a tres quarts de sis de la tarda, i s'informava que s'havia tret de l'aigua una dona inconscient i que s'estava intentant reanimar-la a la platja.
Al lloc s'han desplaçat una unitat terrestre i l'helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) que han estat fent les maniobres de reanimació tot i que finalment han resultat infructuoses. La platja tenia servei de vigilància i hi onejava la bandera verda.
Aquesta és la cinquena mort a les platges catalanes aquest estiu, totes a la Costa Brava. Fins al lloc també s'han desplaçat dues patrulles dels Mossos d'Esquadra i efectius de la Guàrdia Civil, que s'encarreguen de les diligències.
Mor ofegada una dona de 78 anys a la platja Nova de Roses
És la cinquena mort a les platges catalanes aquest estiu, totes a la Costa Brava
- La platja nova de Roses -
- Visit Costa Brava
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de juny de 2022 a les 19:25
Et pot interessar
-
Societat
Nou de cada deu joves extutelats de Catalunya estudien o treballen
-
Societat
Alerten de possibles fraus comprant loteria per internet: així és com ho has de fer
-
Societat
Un donant d'esperma portador d'un gen cancerigen té 197 fills a Europa, 35 dels quals a Espanya
-
Societat
Calendari laboral 2026 a Catalunya: tots els dies festius i ponts de l'any
-
Societat
El temps d'aquest dijous 11 de desembre: més núvols i baixada de temperatures
-
Societat
Desarticulen un grup liderat per un famós endocrí que traficava amb medicaments il·legals i dopants
