A quarts de cinc d'aquesta ha mort un home ofegat a la platja de Griells de l’Estartit, al terme municipal de Torroella de Montgrí (Baix Empordà). Segons les primeres informacions, diversos testimonis han vist una persona que semblava que s’estava ofegant, i l’han tret de l’aigua. Ràpidament, els banyistes han trucat al telèfon d’emergències 112.
El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha enviat al lloc una ambulància i un helicòpter medicalitzat, i els tècnics sanitaris han fet maniobres de reanimació però amb resultats infructuosos. Es tracta d’un home de 67 anys i nacionalitat francesa, que es trobava a la platja amb diversos familiars, on hi onejava una bandera verda i servei de vigilància.
En aquest succés també hi ha treballat el cos dels Mossos d’Esquadra, amb 3 patrulles, una d’elles d’investigació. Un cop s’ha certificat la mort de l’home, els serveis funeraris s’han fet càrrec del cos.
Amb aquesta ja són 7 les persones mortes ofegades enguany, 6 d’elles a les platges i una, ahir, en un riu a la Bisbal d’Empordà.
ARA A PORTADA
-
Agricultura vol eliminar tots els senglars de Collserola: en queden almenys 500 Arnau Urgell i Vidal
-
-
Trump alimenta el final de la guerra amb l’Iran malgrat els bombardejos reiterats d’Israel Marc Orts i Cussó
-
-
Alliberar 400 milions de barrils de petroli, la mesura per intentar evitar una nova crisi global Redacció
Publicat el
06 de juliol de 2013 a
les 17:11
Et pot interessar
-
Societat
Mor el cinquè sensesostre a Badalona des d'inicis de 2026
-
Societat
Pere Macias: «La inversió a Rodalies s’ha de mantenir durant dues dècades per compensar la desinversió»
-
Societat
Barcelona diu adeu a una discoteca emblemàtica de la nit del rock
-
Societat
Eduard Sallent s'incorpora a una consultora europea d'estratègia i intel·ligència
-
Societat
Rodalies continuarà sent gratuït fins al 31 de març
-
Societat
Guerra a les xarxes
