A quarts de cinc d'aquesta ha mort un home ofegat a la platja de Griells de l’Estartit, al terme municipal de Torroella de Montgrí (Baix Empordà). Segons les primeres informacions, diversos testimonis han vist una persona que semblava que s’estava ofegant, i l’han tret de l’aigua. Ràpidament, els banyistes han trucat al telèfon d’emergències 112.
El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha enviat al lloc una ambulància i un helicòpter medicalitzat, i els tècnics sanitaris han fet maniobres de reanimació però amb resultats infructuosos. Es tracta d’un home de 67 anys i nacionalitat francesa, que es trobava a la platja amb diversos familiars, on hi onejava una bandera verda i servei de vigilància.
En aquest succés també hi ha treballat el cos dels Mossos d’Esquadra, amb 3 patrulles, una d’elles d’investigació. Un cop s’ha certificat la mort de l’home, els serveis funeraris s’han fet càrrec del cos.
Amb aquesta ja són 7 les persones mortes ofegades enguany, 6 d’elles a les platges i una, ahir, en un riu a la Bisbal d’Empordà.
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juliol de 2013 a les 17:11
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 5 de desembre de 2025: precipitació al Pirineu i avís per vent a quatre comarques
-
Societat
Catalunya supera Espanya en temps d'espera per a les operacions programades
-
Societat
Els grans empresaris rebutgen els discursos antiimmigració i recorden la necessitat de mà d'obra estrangera
-
Societat
L'arribada del «nou barri» de 550 pisos a Montjuïc: més lenta del previst, però amb més habitatge
-
Societat Has comprat la balisa V-16? Facua alerta que pots haver estat víctima d'un frau
-
Societat
Quina és la nova paraula de l'any? Vota-la
