Un home de 32 anys i de nacionalitat índia ha mort ofegat aquesta tarda de dissabte a la platja del Miracle de Tarragona, on en el moment de l'incident onejava la bandera groga avisant de l'estat de la mar. L'avís al telèfon d'emergència 112 s'ha rebut a les 16.12 hores de la tarda indicant que havien tret de l'aigua un home inconscient.
Els socorristes li han practicat les maniobres de reanimació cardiopulmonar fins a l'arribada del SEM amb tres unitats terrestres que ho han continuat intentant durant una hora sense èxit. Al lloc dels fets també s'hi ha desplaçat els Mossos d'Esquadra, la Guàrdia Urbana de Tarragona i la Guàrdia Civil, qui s'encarregarà de les diligències.
Aquest dissabte hi ha hagut dues víctimes mortals a les platges catalanes –un home de 55 anys ha mort ofegat al Salatar de Roses- i ja en són vuit des del 15 de juny.
Mor ofegat un home a la platja del Miracle de Tarragona
És la segona víctima mortal d'aquest dissabte a les platges catalanes i la vuitena des del 15 de juny
- La platja del Miracle de Tarragona. -
- Ajuntament de Tarragona
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de juliol de 2023 a
les 17:15
Et pot interessar
-
Societat
Setmana Santa sense cap mort a les carreteres
-
Societat
La diferència d'edat ideal entre les parelles, segons la ciència
-
Societat
Eix Transversal Ferroviari amb 240 km de túnels: un projecte impossible
-
Societat
La C-32, afectada per un incendi a Gavà en plena operació tornada
-
Societat
L'activista i pacient d'ELA Jordi Sabaté busca infermers de manera urgent: «Si no, moriré»
-
Societat
La missió Artemis II es prepara per fer història: tots els rècords que superarà les pròximes hores
