Un home de 69 anys ha mort ofegat aquest tarda a la platja de Bellamar de Premià de Mar. El telèfon d'emergències 112 ha rebut l'avís a les 15.02 hores alertant que havien tret un home inconscient de l'aigua.
Segons les primeres informacions, hauria entrat a l'aigua i s'hauria trobat malament. Onejava la bandera verda. Tres banyistes l'haurien tret i el servei de socorrisme li hauria començat a practicar la reanimació cardiopulmonar fins que ha arribat el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que ha continuat amb les tasques però no ha pogut salvar-li la vida.
Fins al lloc s'ha desplaçat un helicòpter i una ambulància del SEM i tres patrulles dels Mossos. Ja són 7 les persones ofegades aquest estiu a les platges catalanes.
Mor ofegat un home de 69 anys a la platja de Bellamar de Premià de Mar
Onejava la bandera verda
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de juliol de 2020 a les 18:10
Et pot interessar
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»
-
Societat Jordi Puigdevall, prior de Montserrat: «La visita dels reis va crear tensió, però la nostra màxima és acollir tothom»
-
Societat Quins són els impostos que generen més frau fiscal?
-
Societat Una «Kiss Cam» descobreix la infidelitat d'un reconegut empresari en un concert de Coldplay
-
Societat La població menor de 16 anys cau per sota del 15% a Catalunya
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»