L'inspector en cap de la Policia Nacional, Juan Antonio Martínez, un altre dels tres espeleòlegs espanyols atrapats a les muntanyes del sud del Marroc, ha mort després de no superar la gravetat de les seves ferides, segons han informat fonts del Ministeri de l'Interior.
Martínez, de 41 anys, patia una contusió al cap i una fractura a la cama. Gustavo Virues, resident a Granada i de 41 anys, va morir ahir dissabte, mentre que l'altre espeleòleg, l'agent Juan Bolívar, està il·lès.
Ahir a la tarda, una unitat de rescat va desplaçar-se a peu a la zona on havien estat albirats els tres espanyols, un terreny de penya-segats a l'Atles marroquí, on era impossible arribar amb helicòpter.
Mor un altre dels tres espeleòlegs espanyols atrapats al Marroc
Societat
L'home no ha pogut superar la gravetat de les ferides
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’abril de 2015 a
les 19:21
Et pot interessar
-
Societat
Rodalies recupera la normalitat després de la suspensió temporal de l'R2 Sud i els Regionals
-
Societat
TMB instal·la barreres antiinundacions a Barcelona davant la previsió de pluja
-
Societat
Els micropobles reclamen un marc normatiu propi per a l'escola rural
-
Societat
Plataforma per la Llengua alerta que la catalanofòbia «afebleix el prestigi social del català»
-
Societat
«Estem cansades de ser la persona que fent birres ha de dir que no es faci un comentari sexista»
-
Societat Renfe suspèn la circulació de l’R2 Sud i els Regionals Sud aquesta nit per la previsió de pluges
