L'inspector en cap de la Policia Nacional, Juan Antonio Martínez, un altre dels tres espeleòlegs espanyols atrapats a les muntanyes del sud del Marroc, ha mort després de no superar la gravetat de les seves ferides, segons han informat fonts del Ministeri de l'Interior.
Martínez, de 41 anys, patia una contusió al cap i una fractura a la cama. Gustavo Virues, resident a Granada i de 41 anys, va morir ahir dissabte, mentre que l'altre espeleòleg, l'agent Juan Bolívar, està il·lès.
Ahir a la tarda, una unitat de rescat va desplaçar-se a peu a la zona on havien estat albirats els tres espanyols, un terreny de penya-segats a l'Atles marroquí, on era impossible arribar amb helicòpter.
Mor un altre dels tres espeleòlegs espanyols atrapats al Marroc
L'home no ha pogut superar la gravetat de les ferides
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’abril de 2015 a
les 19:21
Et pot interessar
-
Societat
La Vall d’Hebron opera el 84% dels lesionats medul·lars en menys de 24 hores gràcies a un equip especialitzat permanent
-
Societat
Educació apuja l'aposta amb el salari: convenç CCOO i UGT però indigna la resta de sindicats
-
Societat
Totes les línies de Rodalies tenen greus problemes 50 dies després de l'accident de Gelida
-
Societat
El Negre de la Riba
-
Societat
La mobilització del 8-M s'empelta de la crisi global i reivindica el «no a la guerra»
-
Societat
Mor Joan Soler, el sacerdot empresonat pel franquisme
