Un caçador ha mort a les onze del matí d'aquest dissabte en rebre un tret accidental d'un company seu mentre feien una batuda de senglar dins del terme municipal de Fogars de la Selva.
Segons han informat els Mossos d'Esquadra, els fets han succeït pels volts de les onze del matí en una zona de difícil accés en un espai anomenat El Molinot. La víctima es trobava amb un grup de caçadors, companys seus, que han donat l'avís d'alerta. L'home, d'entre 40 i 50 anys i veí de Barcelona, ha patit un tret accidental a la cama afectant-li l'artèria femoral. Segons sembla, un company seu l'hauria confós amb un animal.
Fins al lloc dels fets s'han desplaçat tres dotacions dels Mossos d'Esquadra que han pres declaració a tots els testimonis, a l'autor material del tret i han procedit a l'aixecament del cadàver. També s'hi ha dirigit efectius dels Bombers i del SEM. Els Mossos han explicat que tot apuntaria a que es tracta d'una mort accidental.
Un altre caçador ferit al Pallars Sobirà
D'altra banda, un altre caçador també ha resultat ferit greu per un tret al Baix Pallars, al Pallars Sobirà, a la demarcació de Lleida a tres quarts de dues del migdia. Els Agents Rurals han estat els primers que han explicat el cas mitjançant el seu compte de Twitter. L'home ha patit una ferida neta i ha estat traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida.
Mor un caçador en rebre un tret accidental d'un company seu
El succés s'ha produït a la zona del Molinot, un espai de difícil accés al Parc del Montnegre-El Corredor, a Fogars de la Selva
Ara a portada
Publicat el 06 de desembre de 2014 a les 15:59
Et pot interessar
-
Societat Pas endavant amb el català d'una de les marques de cotxes més importants del món
-
Societat El temps d'aquest dijous 24 d'abril: es manté l'ambient assolellat
-
Societat Multes de fins a 250 euros per fer servir el mòbil amb volum al transport públic de Portugal
-
Societat Tanca un històric col·legi català amb 106 anys d'història