Un ciclista ha mort aquest dijous al migdia en un accident a la carretera C-230a, al terme municipal de Sudanell (Segrià). En concret, el sinistre s'ha produït al punt quilomètric nou, on, per causes que els Mossos d'Esquadra investiguen, l'home hauria impactat contra un ferro que sobresortia d'una barana de protecció d'un pont.
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), la víctima era un home de 63 anys veí de Lleida. La policia ha rebut l'avís a les 12.45 hores. Arran de la incidència, s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies i un equip de psicòlegs del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Fonts de la Diputació de Lleida, titular de la via, han explicat que justament aquest dimecres la barana del pont va passar una inspecció tècnica i es trobava en bon estat, i investiguen la possibilitat que un camió l'hagués malmès aquest matí sense donar l'alerta pertinent. Amb aquesta víctima, són 104 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya, segons dades provisionals.
[plantillavirals]
Mor un ciclista després de xocar contra una barana de protecció a Sudanell
La Diputació de Lleida, titular de la via, explica que justament aquest dimecres l'estructura va passar una inspecció tècnica i es trobava en bon estat

- Punt de la carretera C-230a a Sudanell on el ciclista ha perdut la vida -
- ACN / Alba Mor
ARA A PORTADA
Publicat el 31 d’agost de 2023 a les 18:55
Et pot interessar
-
Societat Barcelona commemora els 20 anys de l’aprovació del matrimoni igualitari: «L'Orgull no caduca»
-
Societat El temps del cap de setmana del 19 i 20 de juliol: núvols i baixada de temperatures
-
Societat Es recupera la circulació a l'AP-7 després de retencions per accidents
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»