Un ciclista ha mort aquest dimarts al matí en un accident amb un autocar a la carretera GI-681 a Tossa de Mar (Selva). El sinistre ha tingut lloc poc abans de dos quarts d'onze del matí. Per causes que encara s'estan investigant, la víctima ha caigut a la calçada i posteriorment ha impactat contra un autocar. Arran de la trompada, la víctima ha mort.
L'accident ha passat al quilòmetre 6,5 d'aquesta carretera, que es caracteritza per tenir moltes corbes i sol ser un lloc per on circulen molts ciclistes. L'avís del sinistre s'ha rebut a les 10.21 del matí. S'han activat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, dues dotacions dels Bombers, una ambulància i l'helicòpter del SEM. La carretera està tallada en els dos sentits de la marxa.
[plantillavirals]
Mor un ciclista en un accident amb un autocar a Tossa de Mar
Per causes que encara s'estan investigant, la víctima ha caigut a la calçada i posteriorment ha impactat contra el vehicle
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’agost de 2023 a les 10:37
Et pot interessar
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat A partir d'avui et trucaran menys i podràs identificar les trucades comercials
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Les carreteres catalanes acumulen vint quilòmetres de retencions en l'operació sortida pel pont
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques