Un ciclista ha mort aquest dimarts al matí en un accident amb un autocar a la carretera GI-681 a Tossa de Mar (Selva). El sinistre ha tingut lloc poc abans de dos quarts d'onze del matí. Per causes que encara s'estan investigant, la víctima ha caigut a la calçada i posteriorment ha impactat contra un autocar. Arran de la trompada, la víctima ha mort.
L'accident ha passat al quilòmetre 6,5 d'aquesta carretera, que es caracteritza per tenir moltes corbes i sol ser un lloc per on circulen molts ciclistes. L'avís del sinistre s'ha rebut a les 10.21 del matí. S'han activat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, dues dotacions dels Bombers, una ambulància i l'helicòpter del SEM. La carretera està tallada en els dos sentits de la marxa.
[plantillavirals]
Mor un ciclista en un accident amb un autocar a Tossa de Mar
Societat
Per causes que encara s'estan investigant, la víctima ha caigut a la calçada i posteriorment ha impactat contra el vehicle
ARA A PORTADA
-
Política El finançament s'encamina cap al Congrés sense garanties d'èxit: calendari dels entrebancs Bernat Surroca Albet
-
Política Junqueras admet que el nou finançament és «insuficient» però «infinitament millor» Lluís Girona / Agències
-
-
Política El TSJC es resisteix a amnistiar Jové i Salvadó malgrat la sentència d'Europa Bernat Surroca Albet
-
Política La jutge arxiva finalment la causa contra Víctor Terradellas i Francesc de Dalmases Bernat Surroca Albet
Publicat el
15 d’agost de 2023 a
les 10:37
Et pot interessar
-
Societat
Detenen la mare del nadó trobat mort en un edifici de la Mina
-
Societat
Deu ferits per intoxicació de monòxid de carboni en un vaixell al port de Barcelona
-
Societat
Telefónica ven la històrica seu de la Gran Via de Madrid al «rei dels centres comercials»
-
Societat
Més busos interurbans i dues noves rutes: consulta les tretze línies reforçades aquest setembre
-
Societat
Collboni referma el suport de Barcelona a Kíiv: «Quan s’ataca una ciutat europea, s’ataca tota Europa»
-
Societat
Retiren un col·lutori infantil per pressència d'un bacteri que pot provocar infeccions respiratòries
