Un ciclista ha mort aquest diumenge al matí al camí que va de Sant Julià de Vilatorta al Santuari de Puig l’Agulla, a la comarca d'Osona, després de patir un accident. Segons han informat els Bombers, han rebut l'avís de la incidència a les 11.31 hores.
En arribar al lloc, l'equip d'emergència han trobat la víctima inconscient i en aturada. Malgrat que s'ha intentat salvar-li la vida, amb maniobres de reanimació cardiopulmonar, no s'ha pogut fer res i ha mort. Es tracta d'un veí de Centelles que tenia 71 anys.
Fins al lloc s'ha desplaçat l'helicòpter amb la unitat sanitaritzada del Grup d’Actuacions Especials (GRAE) i una dotació dels Bombers, dues ambulàncies i l’helicòpter del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i efectius dels Mossos d’Esquadra.
Mor un ciclista en un camí de muntanya a Sant Julià de Vilatorta
Es tracta d'un veí de Centelles, de 71 anys, que havia patit una caiguda
ARA A PORTADA
-
-
Jaume Giró deixa la política: adeu a la direcció de Junts i a l'escó per discrepàncies amb el rumb del partit Oriol March
-
-
L'advocat general de la UE dona la raó al Parlament Europeu i avala l'aixecament de la immunitat de Puigdemont Bernat Surroca Albet
-
Màxima pressió perquè no intervingui el fiscal general de l'Estat en l'obertura de l'any judicial Redacció
Publicat el 28 de febrer de 2021 a les 16:22
Et pot interessar
-
Societat Un dels ultres de Torre Pacheco va treballar per a la Generalitat
-
Societat Protecció Civil farà proves amb les alertes a mòbils al setembre i octubre a tot Catalunya
-
Societat El síndic de Barcelona denuncia que l'Ajuntament va obligar una família que venia a tractar el fill autista a dormir al carrer
-
Societat Un eclipsi de lluna plena es podrà veure des de Catalunya: quan serà i des d'on serà més visible
-
Societat El temps de dijous 4 de setembre: el Meteocat anuncia un breu canvi
-
Societat Pas endavant d'una cadena de gimnasos amb el català