Un home de 88 anys ha mort aquest dissabte a conseqüència d'un accident a la Meridiana de Barcelona. L'avís del sinistre s'ha rebut quan passaven cinc minuts de les 10, a l'alçada del número 320 de l'avinguda Meridiana, entre les estacions de Fabra i Puig i la Sagrera, al districte de Sant Andreu.
En la col·lisió s'hi han vist implicats tres vehicles: dos cotxes i una motocicleta. El conductor d'un dels turismes -un home de 88 anys- ha estat traslladat a l'Hospital de Sant Pau, on finalment ha perdut la vida. Fins al lloc dels fets s'han traslladat diverses patrulles de la Guàrdia Urbana, que s'ha fet càrrec de la investigació, i ambulàncies del SEM. Aquesta és la cinquena víctima mortal en sinistre de trànsit enguany a la ciutat de Barcelona.
[plantillavirals]
Mor un conductor de 88 anys en un accident a la Meridiana
El sinistre s'ha produït aquest dissabte al matí a l'avinguda barcelonina i s'hi han vist implicats tres vehicles: dos cotxes i una motocicleta
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’abril de 2023 a les 14:20
Et pot interessar
-
Societat
Els millors restaurants qualitat-preu de Catalunya, segons la Guia Michelin
-
Societat
Circulació interrompuda a l'RL4 per una incidència en un tren de proves
-
Societat
El temps d'aquest divendres 28 de novembre: núvols alts i cel tapat
-
Societat
Evitar que Martorell sigui un «precedent»: nou pas dels Comuns contra la restricció a les fonts d'aigua
-
Societat
Els sindicats rebutgen el calendari de negociacions plantejat per Educació i convoquen noves mobilitzacions
-
Societat
Dana, sushi o caputxino: quines són les noves paraules que incorpora el diccionari català?
