El conductor d'un cotxe ha mort després de xocar amb un camió al punt quilomètric 1.073,7 de l'N-340, a la Ràpita (Montsià). La col·lisió va tenir lloc aquest divendres i a conseqüència de l'accident, un home de 75 anys va resultar ferit crític i va ser traslladat a l’hospital Joan XXIII de Tarragona, on ha mort aquest dissabte.
Fins al lloc dels fets s'hi van desplaçar cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat, dues ambulàncies i l’helicòpter medicalitzat del Sistema d’Emergències Mèdiques. Pel que fa a l'afectació diària, es va haver de tallar la carretera, però es van fer desviaments i posteriorment es va donar pas alternatiu.
La situació es va normalitzar a tres quarts de sis de la tarda. Segons dades provisionals, amb aquesta víctima són disset les persones que han mort en accidents de trànsit a la xarxa interurbana de Catalunya des de principi d'any.
[plantillavirals]
Mor un conductor d'un cotxe després de xocar amb un camió a la Ràpita
S'investiguen les causes de la col·lisió, que va tenir lloc aquest divendres a l'N-340
- SEM -
- Víctor Arias
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de febrer de 2023 a les 14:12
Et pot interessar
-
Societat
Alerta per pluges intenses a 21 comarques del litoral aquest dimarts 16 de desembre
-
Societat
Primera convocatòria de cursos de català per al 2026: consulta el calendari per nivells
-
Societat
La prescripció d’antidepressius a Catalunya ja va pujar abans de la Covid i el Clínic demana més especialistes
-
Societat
Abonament de transport públic únic a tot l'Estat per 60 euros al mes: Rodalies, Mitjana Distància i busos
-
Societat
La compravenda d’habitatges bat rècord a l’octubre amb més d'11.000 operacions per primer cop des del 2007
-
Societat
Condemnen CatSalut a indemnitzar un pacient amb 67.000 euros per «mala praxi» en la cura d'un tall al dit
