Un conductor ha mort aquest dimarts cap a les sis de la tarda en un xoc frontal entre dos turismes que ha tingut lloc al quilòmetre 18 de la carretera C-15, a la Granada, a l'Alt Penedès. Una furgoneta s'ha vist també implicada en l'accident.
A banda de la persona que ha mort, tres més han sofert lesions considerades de gravetat menor al mateix sinistre. Dues han estat traslladades a l'Hospital de Vilafranca i la tercera a l'Hospital Sant Camil, a Sant Pere de Ribes (Garraf).
Amb aquesta víctima, són 158 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya, segons dades provisionals del Servei Català de Trànsit (SCT).
Arran de la incidència, que ha obligat a tallar la via en tots dos sentits de la marxa, s'han activat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i cinc ambulàncies el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Mor un conductor en un xoc frontal a l'Alt Penedès
Tres persones més han sofert lesions de gravetat menor en el sinistre
- Ambulància -
- Gala Espín
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de desembre de 2022 a les 21:27
Et pot interessar
-
Societat
Tres morts i un ferit greu en una allau al Pirineu d'Osca
-
Societat
El 2025 trenca el rècord de denúncies per discriminació lingüística
-
Societat
Barcelona canvia d'empresa per al control d'accés per a la Cavalcada de Reis després d'incompliments de l'anterior
-
Societat
El nou comandament de Rodalies s’activarà abans de l’estiu
-
Societat
La immigració posa Catalunya al capdavant del creixement demogràfic a la Unió Europea
-
Societat
Un Nadal marcat per la grip sent immunodeficient: «Un refredat pot acabar sent un problema, sempre vivim en alerta»
