Un conductor ha mort aquest dimarts cap a les sis de la tarda en un xoc frontal entre dos turismes que ha tingut lloc al quilòmetre 18 de la carretera C-15, a la Granada, a l'Alt Penedès. Una furgoneta s'ha vist també implicada en l'accident.
A banda de la persona que ha mort, tres més han sofert lesions considerades de gravetat menor al mateix sinistre. Dues han estat traslladades a l'Hospital de Vilafranca i la tercera a l'Hospital Sant Camil, a Sant Pere de Ribes (Garraf).
Amb aquesta víctima, són 158 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya, segons dades provisionals del Servei Català de Trànsit (SCT).
Arran de la incidència, que ha obligat a tallar la via en tots dos sentits de la marxa, s'han activat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i cinc ambulàncies el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Mor un conductor en un xoc frontal a l'Alt Penedès
Tres persones més han sofert lesions de gravetat menor en el sinistre

- Ambulància -
- Gala Espín
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de desembre de 2022 a les 21:27
Et pot interessar
-
Societat Tanquen vint mesos un accés de l'estació d'FGC de Sarrià per les obres de les línies L9 i L10
-
Societat El Govern retira un premi a la directora del CREA després de les acusacions d'assetjament a un dels seus membres
-
Societat El temps del cap de setmana del 12 i 13 de juliol: molta pluja i breu baixada de temperatures
-
Societat Mor ofegat un home de 75 anys en una platja de Sitges
-
Societat Alerta màxima del Meteocat per possibilitat de pedra i ratxes de vent a set comarques
-
Societat La Sagrada Família arriba als 159 metres d'altura i es converteix en l'edifici més alt de Barcelona