Un conductor ha mort aquest dimarts cap a les sis de la tarda en un xoc frontal entre dos turismes que ha tingut lloc al quilòmetre 18 de la carretera C-15, a la Granada, a l'Alt Penedès. Una furgoneta s'ha vist també implicada en l'accident.
A banda de la persona que ha mort, tres més han sofert lesions considerades de gravetat menor al mateix sinistre. Dues han estat traslladades a l'Hospital de Vilafranca i la tercera a l'Hospital Sant Camil, a Sant Pere de Ribes (Garraf).
Amb aquesta víctima, són 158 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya, segons dades provisionals del Servei Català de Trànsit (SCT).
Arran de la incidència, que ha obligat a tallar la via en tots dos sentits de la marxa, s'han activat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i cinc ambulàncies el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Mor un conductor en un xoc frontal a l'Alt Penedès
Societat
Tres persones més han sofert lesions de gravetat menor en el sinistre
- Ambulància -
- Gala Espín
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de desembre de 2022 a
les 21:27
Et pot interessar
-
Societat
Desahuciados
-
Societat
Desnonats
-
Societat
L'OCDE nega cap «error metodològic» a les PISA i assegura que les conclusions són vàlides
-
Societat
El seguici popular de la Mercè intenta esverar un Collboni satisfet
-
Societat El PPC finalment sí que assistirà a la reunió d’Illa amb els grups parlamentaris per parlar d’educació
-
Societat Educació fa marxa enrere i recuperarà les lectures obligatòries a batxillerat
