Una persona ha mort aquesta tarda en un accident a l'N-260, al punt quilomètric 186, a Ger (Cerdanya) en sentit la Seu d'Urgell. Els Mossos han rebut l'avís a les 17.48h, i s'han activat cinc patrulles del cos policial, sis dotacions dels Bombers que han fet les tasques d'excarceració i una ambulància i l'helicòpter del Sistema d'Emergències Mèdiques.
Per causes que encara s'estan investigant, s'ha produït una col·lisió frontal entre dos turismes, i un dels conductors, J.R.P., de 41 anys, ha mort. L'acompanyant del mateix vehicle ha resultat ferit greu i s'ha traslladat a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell en helicòpter.
Pel que fa al conductor de l'altre vehicle, ha resultat ferit lleu i l'han traslladat a l'Hospital de Puigcerdà. Amb aquesta víctima, són 59 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor un conductor en una col·lisió frontal entre dos turismes a la Cerdanya
L'acompanyant ha quedat ferit greu, mentre que el conductor de l'altre vehicle ha resultat ferit lleu
- Imatge de l'accident on ha mort una persona a Ger aquesta tarda -
- SCT
ARA A PORTADA
-
-
La crisi al PSOE sacseja la Moncloa: Yolanda Díaz exigeix a Sánchez un «canvi profund» al govern espanyol Redacció
-
L'UCO escorcolla organismes vinculats a Hisenda i Transició Ecològica pel cas de Leire Díez Redacció
-
Es pot escapar un virus del laboratori? L'IRTA-CReSA nega que les obres ho hagin facilitat Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el 26 de juliol de 2020 a les 17:45
Et pot interessar
-
Societat
Va ser realment un accident? Què sabem i què no de la mort d'Isak Andic un any després
-
Societat
Els fills d'Isak Andic l'homenatgen amb una carta: «Era un pare proper i afectuós»
-
Societat
Creen una eina que prediu el risc d'ictus a partir dels greixos de la dieta
-
Societat
Barcelona estrena dos nous radars: on són i a quina velocitat multen?
-
Societat
Quatre línies de Rodalies, fora de servei per una incidència entre Mollet-Sant Fost i Granollers Centre
-
Societat
Un tiroteig al barri de Navas deixa una persona ferida
