Una persona ha mort aquesta tarda en un accident a l'N-260, al punt quilomètric 186, a Ger (Cerdanya) en sentit la Seu d'Urgell. Els Mossos han rebut l'avís a les 17.48h, i s'han activat cinc patrulles del cos policial, sis dotacions dels Bombers que han fet les tasques d'excarceració i una ambulància i l'helicòpter del Sistema d'Emergències Mèdiques.
Per causes que encara s'estan investigant, s'ha produït una col·lisió frontal entre dos turismes, i un dels conductors, J.R.P., de 41 anys, ha mort. L'acompanyant del mateix vehicle ha resultat ferit greu i s'ha traslladat a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell en helicòpter.
Pel que fa al conductor de l'altre vehicle, ha resultat ferit lleu i l'han traslladat a l'Hospital de Puigcerdà. Amb aquesta víctima, són 59 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor un conductor en una col·lisió frontal entre dos turismes a la Cerdanya
L'acompanyant ha quedat ferit greu, mentre que el conductor de l'altre vehicle ha resultat ferit lleu
- Imatge de l'accident on ha mort una persona a Ger aquesta tarda -
- SCT
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juliol de 2020 a les 17:45
Et pot interessar
-
Societat
Pla «renove» del Govern a les instal·lacions esportives catalanes
-
Societat
Fred, cava i platja: centenars de persones es capbussen per donar la benvinguda al 2026
-
Societat
Detinguts dos joves per fugir d'un control i intentar atropellar els Mossos
-
Societat
Nit de Cap d'Any plàcida tot i una mort en accident de trànsit i 117 detinguts
-
Societat
La nit de Cap d’Any se salda amb un accident mortal abans de les campanades
-
Societat
Mor una dona de 83 anys en un incendi en un habitatge a Nou Barris
