Tragèdia als Pirineus aragonesos. Un home de 56 anys veí de Barcelona ha mort aquest diumenge mentre feia escalada a Benasc. Segons ha informat la Guàrdia Civil, la víctima s'ha precipitat al buit quan escalava la Cresta de Llosàs, a la comarca de la Ribagorça, amb un company de 47 anys.
Els serveis d'emergències han rebut l'avís de l'accident a les 10.20 hores, han activat el Grup de Rescat Especial d'Intervenció a la Muntanya (GREIM) i han demanat ajuda a la Gendarmeria Francesa de Tarba.
Els mitjans aeris han localitzat el cos sense vida de l'home i un metge n'ha certificat la mort quan n'han rescatat el cadàver. El difunt ha estat traslladat a l'Institut Anatòmic Forense d'Osca.
[plantillavirals]
Mor un escalador barceloní als Pirineus aragonesos
L'home de 56 anys s'ha precipitat al buit quan escalava la Cresta de Llosàs, al municipi de Benasc

- Benasc, amb els Pirineus aragonesos al fons -
- Wikimedia Commons
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de setembre de 2023 a les 19:30
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimarts 9 de setembre: termòmetres cap avall i ruixats diversos
-
Societat L'Ajuntament de Barcelona i el RACC aposten per invertir en busos interurbans mentre Rodalies no millori
-
Societat 20.000 entrades gratuïtes per visitar la Sagrada Família per la Mercè: com aconseguir-les?
-
Societat El Meteocat emet una alerta per temps violent a nou comarques
-
Societat Portes obertes de la Diada 2025: què pots visitar gratis a Catalunya per l'Onze de Setembre
-
Societat La Generalitat planteja permetre aixecar més pisos dels previstos a zones pendents de construcció