Tragèdia als Pirineus aragonesos. Un home de 56 anys veí de Barcelona ha mort aquest diumenge mentre feia escalada a Benasc. Segons ha informat la Guàrdia Civil, la víctima s'ha precipitat al buit quan escalava la Cresta de Llosàs, a la comarca de la Ribagorça, amb un company de 47 anys.
Els serveis d'emergències han rebut l'avís de l'accident a les 10.20 hores, han activat el Grup de Rescat Especial d'Intervenció a la Muntanya (GREIM) i han demanat ajuda a la Gendarmeria Francesa de Tarba.
Els mitjans aeris han localitzat el cos sense vida de l'home i un metge n'ha certificat la mort quan n'han rescatat el cadàver. El difunt ha estat traslladat a l'Institut Anatòmic Forense d'Osca.
[plantillavirals]
Mor un escalador barceloní als Pirineus aragonesos
L'home de 56 anys s'ha precipitat al buit quan escalava la Cresta de Llosàs, al municipi de Benasc
- Benasc, amb els Pirineus aragonesos al fons -
- Wikimedia Commons
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de setembre de 2023 a
les 19:30
Et pot interessar
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
-
Societat
Quinze quilòmetres de cues a l'AP-7 per un accident a Montcada i Reixac
-
Societat
El nou mapa del sistema sanitari començarà a desplegar-se el gener de 2027
