Mor un escalador de 41 anys de Mollet al Pirineu aragonès

Publicat el 11 de juliol de 2010 a les 20:15

Un escalador de 41 anys de Mollet del Vallès, J. A. D. E., ha mort aquest diumenge a la tarda en accidentar-se al Pirineu aragonès, segons ha informat la subdelegació del govern espanyol a Osca.

L'accident s'ha produït pels voltants de les 15.20 hores de la tarda a la coneguda com 'Bretxa de Palenques' al massís de la Maladeta, dins el terme municipal de Benasc. La víctima i dos escaladors més s'han vist sorpresos per una forta tempesta i han decidit baixar de la zona rapelant amb tant mala fortuna que un d'ells ha caigut per una gelera de 300 metres després de relliscar a la neu.

L'escalador mort ha estat traslladat al dipòsit de cadàvers de Boltaña (Osca). Els seus dos companys han quedat il·lesos.