Un esquiador ha perdut la vida aquest dilluns al migdia a la Vall d'Aran en veure's sorprès per un allau. Els serveis d'emergències han rebut l'avís a les 13.24 hores. L'esquiador s'ha vist arrossegat per l'esllavissada quan esquiava en una zona fora pistes de Baqueira, en concret a la zona d'Escornacabres.
Personal de pistes i els bombers d'Aran s'han desplaçat fins al lloc i han localitzat el jove inconscient, tot i que no es trobava atrapat. Després d'intentar reanimar-lo sense èxit, l'esquiador ha estat evacuat en helicòpter fins a l'heliport de Vielha.
Des d'allà, ha estat traslladat fins a l'Hospital de la Vall d'Aran, on ha acabat perdent la vida. Han intervingut en l'operatiu de rescat un helicòpter i una dotació dels bombers d'Aran i una ambulància.
Mor un esquiador per una allau a la Vall d'Aran
Ha estat localitzat inconscient i l'han traslladat a l'hospital, on ha acabat perdent la vida
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’abril de 2022 a les 16:56
Et pot interessar
-
Societat
El 2025 trenca el rècord de denúncies per discriminació lingüística
-
Societat
Barcelona canvia d'empresa per al control d'accés per a la Cavalcada de Reis després d'incompliments de l'anterior
-
Societat
El nou comandament de Rodalies s’activarà abans de l’estiu
-
Societat
La immigració posa Catalunya al capdavant del creixement demogràfic a la Unió Europea
-
Societat
Un Nadal marcat per la grip sent immunodeficient: «Un refredat pot acabar sent un problema, sempre vivim en alerta»
-
Societat
Corbera de Llobregat, el poble que es converteix en pessebre
