Un esquiador ha perdut la vida aquest dilluns al migdia a la Vall d'Aran en veure's sorprès per un allau. Els serveis d'emergències han rebut l'avís a les 13.24 hores. L'esquiador s'ha vist arrossegat per l'esllavissada quan esquiava en una zona fora pistes de Baqueira, en concret a la zona d'Escornacabres.
Personal de pistes i els bombers d'Aran s'han desplaçat fins al lloc i han localitzat el jove inconscient, tot i que no es trobava atrapat. Després d'intentar reanimar-lo sense èxit, l'esquiador ha estat evacuat en helicòpter fins a l'heliport de Vielha.
Des d'allà, ha estat traslladat fins a l'Hospital de la Vall d'Aran, on ha acabat perdent la vida. Han intervingut en l'operatiu de rescat un helicòpter i una dotació dels bombers d'Aran i una ambulància.
Mor un esquiador per una allau a la Vall d'Aran
Ha estat localitzat inconscient i l'han traslladat a l'hospital, on ha acabat perdent la vida
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’abril de 2022 a les 16:56
Et pot interessar
-
Societat
Augmenten a 42 les morts de l'accident de trens a Andalusia
-
Societat
Interrompuda tota l'R11 per impossibilitat de circulació a causa de la caiguda d'un arbre a les vies
-
Societat
Les principals hipòtesis sobre la causa de l'accident ferroviari a Andalusia
-
Societat
Mor el dissenyador italià Valentino als 93 anys
-
Societat
El govern espanyol decreta tres dies de dol oficial a tot l'Estat per l'accident de tren a Andalusia
-
Societat
Què sabem i què no de l'accident de dos trens a Andalusia
