Un excursionista de 61 anys ha mort al congost de Mont-rebei aquest diumenge mentre estava fent senderisme per la zona. Segons han informat els Bombers, l'home ha perdut la vida en un sender del congost i no s'ha pogut fer res per salvar-li tot i les atencions mèdiques rebudes.
Durant l'operatiu s'han activat ambulàncies i també un helicòpter de la base d'Osca. L'home, que responia a les inicials, E.J.V, era veí de Barcelona i tot apunta que la mort ha estat per causes naturals.
Mor un excursionista de 61 anys al congost de Mont-rebei
Societat
L'home ha mort quan estava en un sender de la zona
ARA A PORTADA
-
Societat 1,2 milions de persones s'acullen a la regularització extraordinària de migrants Natàlia Pinyol
-
Societat L'AMIC denuncia el «retard» per respondre a les sol·licituds de la regularització de migrants Redacció
-
Política Els deu «hits» dels primers pressupostos de Salvador Illa Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Política ERC i Comuns prometen més pressió a Illa després dels pressupostos: «Ja no hi ha excuses» Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Política Junts acusa Illa de governar amb «arrogància» un cop garantits els pressupostos Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
Publicat el
10 de juny de 2019 a
les 20:53
Et pot interessar
-
Societat
Un ferit en un xoc entre un camió i un autobús a l'AP-7 a Maçanet de la Selva
-
Societat
Crit d'alerta dels CAP per l'augment de la pressió assistencial durant l'estiu
-
Societat Mor la passatgera d'una motocicleta a l'AP-7 a Castellví de Rosanes
-
Societat
La parella d'Isak Andic declara que l'empresari volia fer un nou testament que «ho canviava tot»
-
Societat
El Tour i la tria de Barcelona
-
Societat
L'exdirector de l'oficina de la renda bàsica acusa el Govern de «desmantellar» el projecte
