Un excursionista de 61 anys ha mort al congost de Mont-rebei aquest diumenge mentre estava fent senderisme per la zona. Segons han informat els Bombers, l'home ha perdut la vida en un sender del congost i no s'ha pogut fer res per salvar-li tot i les atencions mèdiques rebudes.
Durant l'operatiu s'han activat ambulàncies i també un helicòpter de la base d'Osca. L'home, que responia a les inicials, E.J.V, era veí de Barcelona i tot apunta que la mort ha estat per causes naturals.
Mor un excursionista de 61 anys al congost de Mont-rebei
Societat
L'home ha mort quan estava en un sender de la zona
ARA A PORTADA
-
-
Política Tots els escenaris possibles després del 29-N: de la revàlida de Sánchez a la «supermajoria» de Feijóo Bernat Surroca Albet
-
Política La CUP sotmetrà a la militància la decisió de no presentar-se a les eleccions espanyoles Pau Espí Solé
-
-
Política Feijóo evita parlar d'habitatge en l'inici de precampanya i promet un govern de «reconstrucció nacional» Neus Climent / Agències
Publicat el
10 de juny de 2019 a
les 20:53
Et pot interessar
-
Societat
Mor l'advocat Joan Piqué Vidal als 93 anys
-
Societat
El PP porta a la Fiscalia l’esvoranc del Putxet per investigar les «possibles responsabilitats penals»
-
Societat
Els sindicats de l'habitatge mobilitzen Barcelona per preparar la vaga general de l'11-N
-
Societat
L'avançament electoral entorpeix part de la resposta al naufragi de les PISA
-
Societat Desmedicalitzar la salut mental: les assignatures pendents per trencar l'estigma
-
Societat
Trenta quilòmetres de cues a l'AP-7 durant l'operació sortida pel pont del 12 d'octubre
