Un home de 32 anys ha mort pocs dies després que un agent de la Guàrdia Urbana de Barcelona, fora de servei, el fes caure de la bicicleta quan acabava de cometre un presumpte furt. Els Mossos d'Esquadra s'han fet càrrec de la investigació.
Segons ha avançat Tot Barcelona i han confirmat a l'Agència Catalana de Notícies (ACN) diverses fonts, els fets van passar dimarts a l'Hospitalet de Llobregat (Barcelonès), a prop de la Ciutat de la Justícia, després que la víctima prengués un objecte a una noia i fugís en bicicleta. Un policia fora de servei que passava per allà el va fer caure a terra mentre evitava que fugís i a causa del cop va haver de ser hospitalitzat fins que finalment ha mort uns dies més tard.
Mor un home a qui un agent de la Guàrdia Urbana va fer caure de la bicicleta després d'un furt
Societat
La víctima, de 32 anys, estava hospitalitzada des de dimarts
- Guàrdia Urbana -
- Josep Maria Montaner
ARA A PORTADA
-
Política Feijóo escala el xoc amb Sánchez i se suma a la causa judicial per la crisi de Ceuta Marc Orts i Cussó
-
Política Tots els fronts oberts a Ceuta un mes després de l'arribada massiva de migrants Oriol March
-
Societat L'Assemblea Educativa de Catalunya: el contrapoder que sacseja el taulell de la crisi a l'escola Gerard Mira
-
Política «Hem d'anar més enllà de mantenir el pacte social; sense transformar el model productiu, ens fregirem» Pep Martí i Vallverdú
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
Publicat el
08 d’agost de 2021 a
les 17:36
Et pot interessar
-
Societat Perill molt alt d'incendi forestal a 58 municipis de Ponent, Catalunya Central i Terres de l'Ebre
-
Societat
La Catalunya Nord s'acomiada del somni dels Pirineus Catalans
-
Societat
Espanya demana a la UE el suport de Frontex pel triatge dels migrants de Ceuta
-
Societat
Només els veïns d’una finca del Putxet podran tornar a casa abans del 2027
-
Societat
Un robatori entre la Sagrera i Badalona provoca retards de mitja hora a l'R1
-
Societat
Ceuta, a tocar de l’esclat social un mes després de l’inici de la crisi
