Un home ha mort aquest dimarts al migdia a Salou en caure d'una grua mentre talava un arbre, segons han indicat els Mossos d'Esquadra. El cos policial ha rebut l'avís del fet a dos quarts i mig d'una. Se li indicava que hi havia hagut un accident mortal en una empresa encarregada de talar els arbres en una comunitat.
La policia ha explicat que l'home ha relliscat de la grua ploma mentre talava l'arbre i ha caigut d'uns set metres d'alçada. Segons el mateix relat, els companys han intentat reanimar-lo fins que ha arribat el personal del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que han continuat les maniobres de reanimació sense que finalment li hagin pogut salvar la vida. La víctima era un home de 54 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Mont-roig del Camp. A banda dels Mossos d'Esquadra i el SEM, també ha actuat al lloc dels fets la Policia Local de Salou.
L'incident s'ha posat en coneixement del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Tarragona i del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
Mor un home a Salou en caure d'una grua mentre talava un arbre
Els Mossos d'Esquadra indiquen que la víctima ha relliscat i ha caigut d'uns set metres d'alçada
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’abril de 2019 a les 19:14
Et pot interessar
-
Societat
Julio Iglesias obligava les treballadores a fer-se proves d'ITS i ecografies per descartar embarassos
-
Societat
Detenen un home a França per intentar matar el fill de la parella a Barcelona
-
Societat
El doble de recaptació i 50 milions per a habitatge: així canvia la taxa turística
-
Societat
Moren dos pacients oncològics de l'Hospital de Burgos per rebre sis vegades més tractament del prescrit
-
Societat De Serrat a l'Himne del Real Madrid: les cent cançons més sol·licitades als funerals de Catalunya
-
Societat
Restablerta la circulació de trens a Pineda de Mar després de l'atropellament d'una persona
