Un home ha estat apunyalat per un altre individu aquest matí al voltant de les 10.15 h del matí al centre de Terrassa en el transcurs d'una baralla. La víctima ha estat traslladada pels serveis mèdics a l'Hospital de Terrassa en estat molt greu però segons ha pogut confirmar aquest mitjà ha mort aquest vespre.
Els agents de la policia que han arribat a l'indret han pogut detenir l'altre individu que s'havia intentat ocultar en una zona propera al lloc dels fets. Els Mossos han indicat posteriorment que el detingut i presumpte autor dels fets és un home de 46 anys i la víctima, en tenia 51. Segons ha informat la policia, el ferit ha mort cap a les set de la tarda.
Agents de la Divisió d'Investigació Criminal (DIC) de la Regió Policial Metropolitana Nord s'han fet càrrec de la investigació.
Mor un home apunyalat al centre de Terrassa
Societat
Els Mossos han detingut el presumpte autor de la víctima que tenia un diagnòstic molt greu
- Agents dels Mossos d'Esquadra. -
- Mossos
ARA A PORTADA
-
-
Societat Milers de persones clamen a Madrid contra els desnonaments i acaben amb una acampada a Sol Pau Espí Solé
-
Política La dreta espanyola es manifesta a Madrid i demana eleccions per la crisi a Ceuta Natàlia Pinyol
-
Societat Salut, lligat de mans i peus davant la vaga indefinida dels metges: per què és inevitable? Marc Orts i Cussó
-
Publicat el
09 d’abril de 2021 a
les 20:44
Et pot interessar
-
Societat
La nova Porta de l’Infern enlluerna el correfoc de la Mercè al Passeig de Gràcia
-
Societat
Deixeu de mentir amb el 6%
-
Societat
L’Associació 17-A demana a l’Audiència Nacional que no es destrueixin les proves d’Alcanar
-
Societat Adif reprèn el servei de les webs després d’hores suspeses per un ciberatac
-
Societat
Rescaten al Pakistan una dona resident a Barcelona víctima d'un matrimoni forçat preparat per la seva família
-
Societat
L'arquitecte Josep Juanpere es va donar un cop al cap amb un radiador la nit de Nadal
