Un home de 38 anys ha mort després de caure d'un patinet elèctric a Sant Pere de Ribes aquest dissabte al migdia, segons ha informat l'ajuntament de la localitat. L'incident s'ha produït al carrer Eduard Maristany. L'home duia un objecte entre les cames que hauria relliscat, fet que ha provocat que caigués i es donés un cop al cap mortal contra la vorera.
Tot i haver estat auxiliat ràpidament per dos professionals sanitaris que es trobaven a la zona, la mort ha estat "gairebé instantània". Dos efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) s'han desplaçat al lloc dels fets, però no han pogut fer res per salvar-li la vida. El consistori ha lamentat l'accident mortal d'un dels seus veïns i ha enviat "condol i escalf" a la família i amics.
Mor un home de 38 anys després de caure d'un patinet elèctric a Sant Pere de Ribes
Els efectius sanitaris que s'han desplaçat al lloc dels fets no han pogut fer res per salvar-li la vida
ARA A PORTADA
-
El Govern veu marge d'acord amb ERC malgrat el veto als pressupostos: «Tenim temps» Bernat Surroca Albet
-
-
Més del 60% dels catalans avala la prohibició de la compra especulativa d'habitatge Lluís Girona Boffi
-
L'Iran tanca l'estret d'Ormuz de facto i amenaça l'economia global: bombardejarà qualsevol vaixell Marc Orts i Cussó
-
La Moncloa treu pit de la posició davant la guerra a l’Iran: «La política de defensa no la fa el senyor Trump» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
16 d’octubre de 2021 a
les 15:22
Et pot interessar
-
Societat
Les dones continuen sent les principals responsables de les cures de la gent gran
-
Societat
El govern d'Albiol a Badalona també fa el pas: anuncia la intenció de prohibir els pisos turístics
-
Societat
Guia del 8-M 2026 a Barcelona: manifestacions, horari i recorregut
-
Societat
Les sorprenents normes de la DGT per 2026: prohibit avançar amb mal temps
-
Societat
Dispositiu dels Mossos a Barcelona i l'Hospitalet de Llobregat contra el tràfic internacional de cocaïna i haixix
-
Societat
El Turó de Montgat, el cim més petit de Catalunya
