Un home de 48 anys i de nacionalitat espanyola ha mort aquest diumenge a la tarda a la platja de les Filipines de Viladecans, al Baix Llobregat, segons ha confirmat Protecció Civil. El telèfon d'emergències 112 ha estat alertat de l'incident a les 15.41 hores.
L'home ha estat tret de l'aigua inconscient pel servei de socorrisme de la platja, que li ha fet les maniobres de reanimació fins que han arribat els efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques, que hi ha enviat tres ambulàncies. Tot i els intents de reanimar-lo, l'home finalment ha mort. Aquest diumenge onejava la bandera groga a la platja de les Filipines.
Mor un home de 48 anys ofegat a la platja de les Filipines de Viladecans
Societat
La víctima, és de nacionalitat espanyola i l'ha tret de l'aigua el servei de socorrisme
ARA A PORTADA
-
Política Puente entoma la «desesperació» dels usuaris de Rodalies i garanteix millores: «Hi estem treballant» Bernat Surroca Albet
-
Política En català, per imperatiu legal i «pel mandat de l'1-O»: així ha recollit Comín l'acta d'eurodiputat a Madrid Oriol March
-
Política L'amnistiat Junqueras renova l'«intacte» compromís independentista des de la zona zero Lluís Girona Boffi
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
Publicat el
12 d’agost de 2018 a
les 15:54
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona vol «accelerar» l'ampliació de la xarxa de dipòsits pluvials després de «sobreviure» als aiguats
-
Societat
L'aporofòbia, en dades: la meitat dels catalans creu que la gent pobre ho és perquè vol
-
Societat
Barcelona acull la primera trobada per actualitzar la Declaració Universal dels Drets Lingüístics
-
Societat
Una immobiliària de Tecnocasa crida a la vaga per l'habitatge: «L'home és un llop per a l'home»
-
Societat
«És una vaga a l'ofensiva»: CCOO dona la negociació per tancada i esperona l'11-N
-
Societat
Raül Balam, xef i fill de Carme Ruscalleda, parla de l'addicció a la cocaïna: «Em va salvar la meva germana»
