Un home de 54 anys i veí de Cornellà de Llobregat va morir ahir dijous en un accident a un ascensor, a Esplugues de Llobregat. L'home va quedar atrapat en una finca de veïns on estava fent treballs de manteniment i no va poder escapar de l'ascensor. Les causes de la mort, però, no han estat especificades.
En rebre l’alerta, diverses dotacions dels Mossos d’Esquadra, la Policia Local d’Esplugues de Llobregat i professionals del Sistema d’Emergències Mèdiques es van desplaçar fins al lloc dels fets, però quan van arribar l'home ja havia mort.
La Unitat d’Investigació de la comissaria de Cornellà de Llobregat ha obert una investigació i ha posat els fets en coneixement del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia d’Esplugues de Llobregat i del Departament d’Empresa i Treball.
Mor un home de 54 anys atrapat en un ascensor a Esplugues de Llobregat
L'home estava fent treballs de manteniment en una finca

- Esplugues de Llobregat, en imatge d'arxiu -
- Wikipedia Commons
Ara a portada
-
Societat Més romana que espanyola: l'Església catalana, davant del Vaticà post-Francesc Pep Martí i Vallverdú
-
Internacional «Vladímir, para!»: Trump exigeix a Putin que signi ja un acord de pau després de l'atac rus a Kíiv Redacció
-
-
-
Política Un altre triple salt mortal de Sánchez: fer de la necessitat virtut amb la despesa militar Tania Tapia Díaz
Publicat el 06 d’agost de 2021 a les 14:47
Et pot interessar
-
Societat El taxista agredit per un motorista a Barcelona va morir per un cop de cap contra el terra
-
Societat Una mestra interina reclama 65.000 euros per no haver-se pogut estabilitzar després de 18 anys
-
Societat Troben part d'un vaixell de fa cinc segles en unes obres a Barcelona
-
Societat UGT reclama que es prohibeixin les bonificacions de les multes per accident laboral mortal