Un home de 78 anys ha mort aquest diumenge al migdia a la platja de l'Estartit, al terme municipal de Torroella de Montgrí (Baix Empordà), segons han informat Protecció Civil. L'home es trobava a l'aigua i ha estat rescatat en estat inconscient pels socorristes i traslladat fins a la sorra, on li han començat a practicar les maniobres de reanimació.
L'avís s'ha produït al voltant d'un quart d'una del migdia. Fins al lloc s'hi han desplaçat efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que han continuat amb les maniobres i no han pogut fer res per salvar-li la vida. En el moment dels fets, a la platja de l'Estartit hi onejava la bandera verda.
A més del SEM, que hi ha desplaçat una ambulància i un helicòpter, també hi han treballat la Policia Local i la Guàrdia Civil. Durant aquest estiu, 18 persones han perdut la vida a les platges catalanes.
Mor un home de 78 anys a la platja de l'Estartit
Ha estat rescatat de l'aigua en estat inconscient i traslladat a la sorra, on se li han practicat maniobres de reanimació sense èxit
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’agost de 2019 a les 12:30
Et pot interessar
-
Societat Més de 25 quilòmetres de retenció a l'AP-7 per accidents
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»
-
Societat Jordi Puigdevall, prior de Montserrat: «La visita dels reis va crear tensió, però la nostra màxima és acollir tothom»
-
Societat Quins són els impostos que generen més frau fiscal?