Un home de 89 anys de nacionalitat espanyola ha mort aquest dimecres al migdia mentre es banyava a la piscina municipal d'Olius (Solsonès), segons ha informat Protecció Civil. L'avís al telèfon d'emergències 112 s'ha rebut cap a dos quarts de dues del migdia.
El servei de socorrisme de la piscina ha tret de l'aigua la víctima, que es trobava inconscient, i ha iniciat les maniobres de reanimació fins a l'arribada del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
En concret, els sanitaris han desplaçat dues unitats a l'indret per continuar amb les maniobres de reanimació que, finalment, han resultat infructuoses. També han actuat dues dotacions dels Mossos d'Esquadra.
Mor un home de 89 anys mentre es banyava a la piscina d'Olius
Els socorristes l'han tret de l'aigua i tant ells com el SEM li han fet maniobres de reanimació, infructuoses
ARA A PORTADA
-
La gestió catalana del Prat: buscar el «marge de millora» amb l'oposició d'Aena Bernat Surroca Albet
-
-
-
Puigdemont elogia el pla de Trump per a Gaza: «Té elements positius i per a l'esperança» Oriol March
-
Captar el talent que fuig de Trump i una facultat per a Gaza: 575 anys d'una UB «refugi» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 14 de juliol de 2021 a les 19:54
Et pot interessar
-
Societat Més de 500 entitats convoquen una manifestació per denunciar el «genocidi» a Gaza dissabte a Barcelona
-
Societat Els municipis afectats pel desdoblament de l'R3: «Ens sentim abandonats i de segona»
-
Societat El temps d'aquest dimarts 30 de setembre: després de la tempesta, calma
-
Societat Mor una acròbata mallorquina en caure del trapezi durant una actuació a Alemanya
-
Societat Plataforma per la Llengua exigeix des de l'ONU que Espanya millori els drets de les minories lingüístiques
-
Societat Les obres de l'L9 i l'L10 s'allargaran fins al 2032 però abans s'estrenaran diverses parades