Un home ha mort aquest dimarts cap a les vuit del vespre després de caure al Canal de la Dreta de l'Ebre, al terme municipal d'Aldover (el Baix Ebre). Els Bombers de la Generalitat han estat alertats de la incidència passades les set de la tarda.
Inicialment s’ha activat un dispositiu amb tres dotacions i efectius dels GRAE (Grup d’Actuacions Especials) subaquàtics, però en arribar la primera dotació, ja s’havia pogut treure l’home de l’aigua.
La víctima, una home d’edat avançada, hauria caigut accidentalment al canal. Fins al lloc també s’hi han desplaçat quatre patrulles del cos dels Mossos d’Esquadra.
Mor un home en caure al canal de la dreta de l'Ebre a Aldover
Societat
L'home, d'edat avançada, hauria caigut accidentalment
ARA A PORTADA
-
Societat «Ser bomber voluntari és pujar al camió i no saber ni quan ni com tornaràs a casa» Natàlia Pinyol
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
-
Acció Per què no s'ha enviat una alerta als mòbils per les pluges torrencials al Camp de Tarragona? Neus Climent
-
Publicat el
07 de juliol de 2015 a
les 20:48
Et pot interessar
-
Societat
El govern espanyol reforça la vacunació i recondiciona els centres educatius de Ceuta després de la crisi migratòria
-
Societat
Una incidència entre Castelldefels i Garraf afecta l’R2 Sud, l’R13, l’R14, l’R15, l’R16 i l’R17
-
Societat
«A l’estiu, Gràcia perd una mica l’essència del barri»
-
Societat Un nou bus de TMB circularà al voltant del Camp Nou els dies de partit del Barça
-
Societat La restauració muta a Barcelona: més franquícies i menys bars que tanquen el diumenge
-
Societat
El forn marítim
