Un home ha mort aquest dimarts cap a les vuit del vespre després de caure al Canal de la Dreta de l'Ebre, al terme municipal d'Aldover (el Baix Ebre). Els Bombers de la Generalitat han estat alertats de la incidència passades les set de la tarda.
Inicialment s’ha activat un dispositiu amb tres dotacions i efectius dels GRAE (Grup d’Actuacions Especials) subaquàtics, però en arribar la primera dotació, ja s’havia pogut treure l’home de l’aigua.
La víctima, una home d’edat avançada, hauria caigut accidentalment al canal. Fins al lloc també s’hi han desplaçat quatre patrulles del cos dels Mossos d’Esquadra.
Mor un home en caure al canal de la dreta de l'Ebre a Aldover
Societat
L'home, d'edat avançada, hauria caigut accidentalment
ARA A PORTADA
-
Societat Grans súpers a dins de mercats municipals: així s'estén (i es paga) el model a Barcelona David Cobo | Ànnia Monreal
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
07 de juliol de 2015 a
les 20:48
Et pot interessar
-
Societat
El papa Lleó XIV reclama «solucions de pau, estabilitat i justícia» per la crisi de Ceuta
-
Societat
Estabilitzat un incendi de vegetació agrícola a l'Anoia
-
Societat
La ronda de Dalt tindrà des de dilluns un carril tallat per sentit entre les sortides 5 i 6
-
Societat
Un gimnàs a l'aire lliure davant el mar: «Fem esport i comunitat tot i la calor»
-
Societat
Brussel·les dona suport a Espanya: «La resposta europea ha de ser decidida, ràpida i unitària»
-
Societat
Ferit greu un home després de caure d'un vaixell i tallar-se amb l'àncora al litoral de Barcelona
