Un home ha mort aquest dimarts cap a les vuit del vespre després de caure al Canal de la Dreta de l'Ebre, al terme municipal d'Aldover (el Baix Ebre). Els Bombers de la Generalitat han estat alertats de la incidència passades les set de la tarda.
Inicialment s’ha activat un dispositiu amb tres dotacions i efectius dels GRAE (Grup d’Actuacions Especials) subaquàtics, però en arribar la primera dotació, ja s’havia pogut treure l’home de l’aigua.
La víctima, una home d’edat avançada, hauria caigut accidentalment al canal. Fins al lloc també s’hi han desplaçat quatre patrulles del cos dels Mossos d’Esquadra.
Mor un home en caure al canal de la dreta de l'Ebre a Aldover
Societat
L'home, d'edat avançada, hauria caigut accidentalment
ARA A PORTADA
-
Societat Un incendi al Solsonès se suma al d'Aiguamúrcia i complica l'operatiu dels Bombers Marc Orts i Cussó
-
Terra El Meteocat concreta els avisos per la tercera onada de calor: 34 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Successos Els Agents Rurals i els Mossos d'Esquadra tenen indicis que l'incendi d'Aiguamúrcia ha estat provocat Antonio Ramos Llauradó
-
Successos Actualització: Els Bombers despleguen recursos terrestres i aeris per sufocar un incendi de vegetació a Lladurs Ramon Estany Montanyà
-
Publicat el
07 de juliol de 2015 a
les 20:48
Et pot interessar
-
Societat
El Suprem imposa el castellà als rètols de les escoles catalanes
-
Societat
El lloguer a les zones tensionades puja un 3,71% en un any, lleugerament per sota de la Catalunya sense topalls
-
Societat
Detinguts tres menors per ferir una persona amb una arma blanca en un robatori a l’Hospitalet
-
Societat
La defensa de Jonathan Andic rebutja que una altra unitat dels Mossos analitzi la investigació
-
Societat USTEC es reunirà amb Educació aquest dilluns i avisa que sense un "canvi de model" el conflicte "continuarà obert"
-
Societat Restablerta la circulació de l'R13, l'R14 i l'RT1 entre Reus i Vilaverd i entre Valls i Vilaverd per una incidència
