Un home ha mort aquesta matinada de dissabte a Palau de Plegamans (Vallès Occidental) a causa d'un incendi. El foc s'ha originat a l'interior del garatge d'una casa unifamiliar d'aquesta localitat, i a conseqüència de les flames ha perdut la vida una persona de 56 anys. L'avís de l'incendi ha arribat a les pocs minuts després d'un quart d'una de la matinada.
El foc cremava un quad al garatge de la casa número 14 del carrer Garraf. Cinc dotacions dels Bombers han intervingut en l'incident per sufocar les flames, un objectiu que han aconseguit poc abans de tres quarts d'una. Ha estat aleshores quan, a tocar del quad, han localitzat el cos sense vida de l'home.
ARA A PORTADA
-
«Si no afecta els interessos financers de la UE, el TJUE no pot qüestionar l'amnistia» Bernat Surroca Albet
-
L'enèsim ajornament de l'oficialitat del català a Europa comença a irritar Espanya Lluís Girona Boffi
-
-
Educació al punt de mira: sindicats, docents i oposició reclamen mesures pel fiasco del procés d'adjudicació Neus Climent
-
Publicat el 01 de maig de 2010 a les 09:03
Et pot interessar
-
Societat Concurs d'estiu: posa a prova el teu català
-
Societat Barcelona commemora els 20 anys de l’aprovació del matrimoni igualitari: «L'Orgull no caduca»
-
Societat El temps del cap de setmana del 19 i 20 de juliol: núvols i baixada de temperatures
-
Societat Es recupera la circulació a l'AP-7 després de retencions per accidents
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua