Un motorista ha mort aquest diumenge a la tarda en un xoc entre dues motocicletes a l'AP-7 al Papiol (Baix Llobregat), segons ha informat el Servei Català de Trànsit. L'avís del sinistre s'ha rebut a les 13.52 hores al quilòmetre 161 de l'AP-7, en direcció sud. Per causes que encara s'estan investigant, dues motocicletes han xocat per encalç.
El conductor de la moto de darrera ha caigut i ha mort. La seva acompanyant ha resultat ferida menys greu i l'han traslladada a l'hospital de Bellvitge amb l'helicòpter del SEM. Amb aquesta víctima, són 91 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya, 32 de les quals són motoristes.
Arran de la incidència, s'han activat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies i l'helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Durant dues hores, a l'AP-7 només hi ha hagut un carril obert en sentit sud i s'han registrat fins a quatre quilòmetres de retenció.
[noticia]224146[/noticia]
Mor un home en un xoc entre dues motos a l'AP-7 al Baix Llobregat
L'acompanyant de la víctima ha quedat ferida menys greu i ha estat traslladada a l'hospital de Bellvitge
ARA A PORTADA
-
«La segregació del Bisbat de Lleida va ser la guspira que va encendre el litigi de Sixena» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
-
Oriol Junqueras reclama l'aplicació íntegra de l'amnistia davant la «rebel·lió judicial» Sara Escalera
-
Llarena mantindrà l'ordre de detenció a Puigdemont tot i l'aval del Tribunal Constitucional a l'amnistia Redacció
Publicat el 05 de setembre de 2021 a les 14:25
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana del 31 de maig i 1 de juny: combinat d'estiu, sol i calor
-
Societat Allau de queixes per no retolar en català amb dos negocis al punt de mira
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 31 de maig i 1 de juny
-
Societat Tanca una bodega centenària i espai de referència dels seguidors del Barça
-
Societat Barcelona (ara sí) trenca relacions amb Israel
-
Societat Gran acord a Barcelona per instar "La Caixa" que no desnoni inquilins de pisos protegits