Un motorista ha mort aquest diumenge a la tarda en un xoc entre dues motocicletes a l'AP-7 al Papiol (Baix Llobregat), segons ha informat el Servei Català de Trànsit. L'avís del sinistre s'ha rebut a les 13.52 hores al quilòmetre 161 de l'AP-7, en direcció sud. Per causes que encara s'estan investigant, dues motocicletes han xocat per encalç.
El conductor de la moto de darrera ha caigut i ha mort. La seva acompanyant ha resultat ferida menys greu i l'han traslladada a l'hospital de Bellvitge amb l'helicòpter del SEM. Amb aquesta víctima, són 91 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya, 32 de les quals són motoristes.
Arran de la incidència, s'han activat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies i l'helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Durant dues hores, a l'AP-7 només hi ha hagut un carril obert en sentit sud i s'han registrat fins a quatre quilòmetres de retenció.
[noticia]224146[/noticia]
Mor un home en un xoc entre dues motos a l'AP-7 al Baix Llobregat
L'acompanyant de la víctima ha quedat ferida menys greu i ha estat traslladada a l'hospital de Bellvitge
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de setembre de 2021 a les 14:25
Et pot interessar
-
Societat Barcelona commemora els 20 anys de l’aprovació del matrimoni igualitari: «L'Orgull no caduca»
-
Societat El temps del cap de setmana del 19 i 20 de juliol: núvols i baixada de temperatures
-
Societat Es recupera la circulació a l'AP-7 després de retencions per accidents
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»