Un home de 74 anys ha mort aquest dissabte mentre es banyava a Sitges, al Garraf. Segons ha informat Protecció Civil, la víctima, s'ha trobat malament quan era a l'aigua a la platja de Terramar i ha perdut el coneixement. Tot seguit l'han tret de l'aigua i el servei de socorrisme l'ha intentat reanimar fins que ha arribat el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que no ha aconseguit reanimar-lo.
L'avís dels fets ha arribat a les 13.33 hores i els serveis d'emergències han mobilitzat tres unitats del SEM i dotacions de la Policia Local i de la Guàrdia Civil, que es farà càrrec de les diligències. Avui dissabte hi ha bandera verda i bones condicions de bany en aquesta platja sitgetana.
[plantillavirals]
Mor un home mentre es banyava a la platja de Terramar de Sitges
La víctima, de 74 anys, ha perdut el coneixement dins l'aigua i no l'han pogut reanimar
- La platja de Terramar de Sitges, en una imatge d'arxiu -
- Visit Sitges
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de juliol de 2022 a
les 15:28
Et pot interessar
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
