Un home ha mort ofegat al canal marítim d'Amposta aquest diumenge. L'avís ha tingut lloc poc abans de les 16 h de la tarda, quan un testimoni ha alertat el 112 de la presència d'una persona al canal, prop del pavelló de les fires.
Tot i les maniobres de reanimació cardiopulmonar a la víctima, no han pogut fer res per salvar-li la vida. Segons els Mossos, no hi hauria indicis de criminalitat i es tractaria d'una mort biològica.
Fins al lloc dels fets s'han desplaçat diverses dotacions dels Mossos d'Esquadra, una de Bombers de la Generalitat i dues dotacions del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Mor un home ofegat al canal marítim d'Amposta
Tot i les tasques de reanimació no s'ha pogut salvar la vida a la víctima
ARA A PORTADA
-
-
-
Jordi Pujol, el llegat (i V): Madrid, font de poder i de disputes Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
Jordi Pujol, el llegat (IV): què és el pujolisme i com es va construir? Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
Jordi Pujol, el llegat (III): ambició familiar a l'ombra del pare Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el
14 d’agost de 2022 a
les 16:10
Et pot interessar
-
Societat
Tots els noms per succeir Omella
-
Societat
«Vull una victòria moral i que Renfe sigui condemnada pel meu accident»
-
Societat
Les entranyes del comerç a Barcelona: dels barris amb poques botigues quotidianes a les zones amb més bars
-
Societat
Els correllengües d'Europa: nacions unides per salvar la identitat
-
Societat
Mor Maria Campuzano, referent en la lluita contra la pobresa energètica
-
Societat
Cau més d'un 54% de les reserves de colònies escolars per la protesta docent
