Un jove lleidatà veí de Torregrossa de 26 anys ha mort de forma fulminant a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida després de patir una meningitis.
Segons apunta Segre, el noi va morir el passat dimecres, i el Servei de Vigilància Epidemiològica de Lleida ha iniciat els protocols preventius per a família i persones de l'entorn del difunt, però veu improbable que es torni a reproduir un cas així.
El noi es va començar a trobar malament i va ser traslladat a l'hospital lleidatà, on va morir el mateix dia poques hores després. Es dona el cas que l'any passat una nena veïna de Golmés va morir també a causa d'una meningitis.
Mor un lleidatà de 26 anys per una meningitis fulminant
Societat
El noi era veí de Torregrossa i va traspassar el passat dimecres
ARA A PORTADA
-
Terra Nou rècord d'un estiu històric: Catalunya supera el màxim de dies per sobre 40 graus Arnau Urgell i Vidal
-
Terra El Meteocat amplia i intensifica els avisos per calor extrema: 34 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Política Socis i oposició aprofiten el caos de Rodalies per l'eclipsi per carregar contra el Govern Gerard Mira
-
Societat L'allau de passatgers per l'eclipsi i el reforç insuficient tornen a qüestionar Rodalies Gerard Mira
Publicat el
27 de gener de 2019 a
les 19:05
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen un nou tiroteig a Nou Barris
-
Societat Vueling recupera la connexió Barcelona-Madrid a l’octubre amb 11 vols setmanals
-
Societat
El SEM va atendre vint consultes per afeccions oftalmològiques per l'eclipsi
-
Societat
Un incendi en ple dia d'eclipsi deixa diversos cotxes calcinats
-
Societat
El nou servei d'atenció als ajuntaments atén més de 450 incidències en els primers mesos en funcionament
-
Societat
L'eclipsi del segle ja és història: quan en podrem tornar a viure un altre?
