Un home i una dona han mort en un doble atropellament aquest dissabte a Roses. Els fets han passat pels volts de les tres de la tarda a la Ronda Ferran Cufí -coneguda com la ronda de circumval·lació-.
El matrimoni, de nacionalitat francesa, creuava per un pas de vianants quan un conductor els ha atropellat. Segons fonts consultades per l'ACN, un vehicle s'ha aturat perquè el matrimoni creués i el conductor implicat s'hauria col·locat en un carril paral·lel per avançar i no ha pogut evitar el xoc. Es tracta d'una carretera amb tres carrils, dos de sortida i un d'entrada.
La dona, de 68 anys, ha mort a l'acte i l'home una hora i mitja després, com a conseqüència de les ferides provocades pel xoc. El lloc on ha passat és una carretera amb tres carrils, dos de sortida i un d'entrada.
El detingut és un veí de Figueres de 40 anys que ha donat positiu en el test d'alcoholèmia i negatiu en el de drogues. De moment, l'arrestat ha quedat custodiat per la Policia Local de Roses i s'espera que demà passi a disposició judicial a Figueres, per respondre d'un doble homicidi imprudent.
Mor un matrimoni en un atropellament doble a Roses
El matrimoni creuava per un pas de vianants a la ronda Ferran Cufí

- La zona on s'ha produït l'atropellament -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de maig de 2021 a les 15:33
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana del 19 i 20 de juliol: núvols i baixada de temperatures
-
Societat Es recupera la circulació a l'AP-7 després de retencions per accidents
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»
-
Societat Jordi Puigdevall, prior de Montserrat: «La visita dels reis va crear tensió, però la nostra màxima és acollir tothom»