Un home i una dona han mort en un doble atropellament aquest dissabte a Roses. Els fets han passat pels volts de les tres de la tarda a la Ronda Ferran Cufí -coneguda com la ronda de circumval·lació-.
El matrimoni, de nacionalitat francesa, creuava per un pas de vianants quan un conductor els ha atropellat. Segons fonts consultades per l'ACN, un vehicle s'ha aturat perquè el matrimoni creués i el conductor implicat s'hauria col·locat en un carril paral·lel per avançar i no ha pogut evitar el xoc. Es tracta d'una carretera amb tres carrils, dos de sortida i un d'entrada.
La dona, de 68 anys, ha mort a l'acte i l'home una hora i mitja després, com a conseqüència de les ferides provocades pel xoc. El lloc on ha passat és una carretera amb tres carrils, dos de sortida i un d'entrada.
El detingut és un veí de Figueres de 40 anys que ha donat positiu en el test d'alcoholèmia i negatiu en el de drogues. De moment, l'arrestat ha quedat custodiat per la Policia Local de Roses i s'espera que demà passi a disposició judicial a Figueres, per respondre d'un doble homicidi imprudent.
Mor un matrimoni en un atropellament doble a Roses
Societat
El matrimoni creuava per un pas de vianants a la ronda Ferran Cufí
- La zona on s'ha produït l'atropellament -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Societat Itàlia compleix l'amenaça i tanca l'espai Schengen amb Espanya per la crisi de Ceuta Gerard Mira
-
Societat Més de la meitat dels migrants que han entrat a Ceuta ja han estat retornats al Marroc Marc Orts i Cussó
-
Política Sánchez usarà «tots els recursos» de l'Estat per evitar una nova «violació de la integritat territorial» Natàlia Pinyol
-
Política Illa es compromet a tenir una mobilitat i una educació «excel·lents» en breu Ferran Casas i Manresa
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
Publicat el
08 de maig de 2021 a
les 15:33
Et pot interessar
-
Societat
Darrere del fum
-
Societat
Els Bombers estabilitzen l'incendi de la Vall d'Uixó
-
Societat
Una nova esquerda per les obres de l'L9 allarga fins al setembre el retorn dels veïns
-
Societat
França reforça la frontera amb Espanya i Itàlia planteja trencar l'espai Schengen per la crisi a Ceuta
-
Societat La gratuïtat dels bitllets no és suficient: Rodalies va perdre un 16% d'usuaris el primer trimestre
-
Societat
Cinc incendis per llamps al Pirineu i Prepirineu
