Un menor d'edat ha mort aquest dijous cap a un quart de vuit del vespre en un accident de trànsit que ha tingut lloc a la carretera C-1412a, al seu pas per Sanaüja (Segarra) en sentit Calaf, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
Al mateix sinistre, que ha tingut lloc quan un turisme i un tot terreny han xocat per causes que s'investiguen, han resultat ferides tres persones més, una de les quals també menor d'edat. Segons el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) dels ferits n'hi hauria 1 de greu i 2 menys greus, entre ells el menor ferit, tots traslladatsa l'hospital universitari Arnau de Vilanova de Lleida. Tots els afectats viatjaven en el mateix vehicle.
El sinistre s'ha produït al quilòmetre 13 de la carretera esmentada. Arran de la incidència, que ha obligat a tallar totalment la via, s'han activat quatre patrulles dels Mossos, vuit dotacions dels Bombers i quatre unitats del SEM.
Amb aquesta víctima són 18 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya, segons informa l'SCT.
És la segona mort del dia en carreteres lleidatanes. Aquest matí un sinistre entre una motocicleta i un tractor ha causat la mort d'un veí d'Agramunt de 54 anys.
Mor un menor d'edat en un accident de trànsit a la Segarra
Els Mossos investiguen les causes d'un xoc entre un turisme i un tot terreny
- Una ambulància davant l'Hospital de Sant Jaume de Manlleu.
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de març de 2021 a
les 21:05
Et pot interessar
-
Societat
Vaga a les benzineres de tot l'Estat durant dos dies del pont de maig
-
Societat
27 discoteques catalanes competeixen per ser les millors del món
-
Societat
El primer document de la CIA dedicat a Catalunya és del 1947
-
Societat
Detenen a Santa Coloma de Gramenet un professor de primària amb més de 100.000 arxius pedòfils
-
Societat
Les teràpies CAR, un avenç científic en la lluita contra l'Alzheimer i el Parkinson
-
Societat
Un comissari de la UE beneeix «actuar» en el mercat dels pisos turístics: «Són un problema enorme»
