Un menor d'edat ha mort aquest dijous cap a un quart de vuit del vespre en un accident de trànsit que ha tingut lloc a la carretera C-1412a, al seu pas per Sanaüja (Segarra) en sentit Calaf, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
Al mateix sinistre, que ha tingut lloc quan un turisme i un tot terreny han xocat per causes que s'investiguen, han resultat ferides tres persones més, una de les quals també menor d'edat. Segons el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) dels ferits n'hi hauria 1 de greu i 2 menys greus, entre ells el menor ferit, tots traslladatsa l'hospital universitari Arnau de Vilanova de Lleida. Tots els afectats viatjaven en el mateix vehicle.
El sinistre s'ha produït al quilòmetre 13 de la carretera esmentada. Arran de la incidència, que ha obligat a tallar totalment la via, s'han activat quatre patrulles dels Mossos, vuit dotacions dels Bombers i quatre unitats del SEM.
Amb aquesta víctima són 18 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya, segons informa l'SCT.
És la segona mort del dia en carreteres lleidatanes. Aquest matí un sinistre entre una motocicleta i un tractor ha causat la mort d'un veí d'Agramunt de 54 anys.
Mor un menor d'edat en un accident de trànsit a la Segarra
Els Mossos investiguen les causes d'un xoc entre un turisme i un tot terreny

- Una ambulància davant l'Hospital de Sant Jaume de Manlleu.
ARA A PORTADA
-
L'altra cara de Sixena: el retorn de les obres s'impregna d'entitats catalanòfobes Lluís Girona Boffi
-
-
-
El desig de la pregonera Emma Vilarasau per la Mercè: jutjar Netanyahu, trencar amb Israel David Cobo
-
Trump presumeix d'haver «posat fi a set guerres» i carrega contra els països que reconeixen Palestina Redacció
Publicat el 25 de març de 2021 a les 21:05
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest 24 de setembre: núvols, fred i neu
-
Societat Una dona de 84 anys mor després de ser atropellada per un cotxe a l’avinguda Meridiana
-
Societat Oportunitat perduda
-
Societat Presó per al detingut pel cadàver esquarterat dins d'una maleta a Vilanova i la Geltrú
-
Societat El temps d'aquest dimarts 23 de setembre: baixada de temperatures
-
Societat Confirmen que el segon cos trobat a l'Alt Penedès és el del pare del menor