Un menor d'edat ha mort aquest dijous cap a un quart de vuit del vespre en un accident de trànsit que ha tingut lloc a la carretera C-1412a, al seu pas per Sanaüja (Segarra) en sentit Calaf, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT).
Al mateix sinistre, que ha tingut lloc quan un turisme i un tot terreny han xocat per causes que s'investiguen, han resultat ferides tres persones més, una de les quals també menor d'edat. Segons el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) dels ferits n'hi hauria 1 de greu i 2 menys greus, entre ells el menor ferit, tots traslladatsa l'hospital universitari Arnau de Vilanova de Lleida. Tots els afectats viatjaven en el mateix vehicle.
El sinistre s'ha produït al quilòmetre 13 de la carretera esmentada. Arran de la incidència, que ha obligat a tallar totalment la via, s'han activat quatre patrulles dels Mossos, vuit dotacions dels Bombers i quatre unitats del SEM.
Amb aquesta víctima són 18 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya, segons informa l'SCT.
És la segona mort del dia en carreteres lleidatanes. Aquest matí un sinistre entre una motocicleta i un tractor ha causat la mort d'un veí d'Agramunt de 54 anys.
Mor un menor d'edat en un accident de trànsit a la Segarra
Els Mossos investiguen les causes d'un xoc entre un turisme i un tot terreny

- Una ambulància davant l'Hospital de Sant Jaume de Manlleu.
Ara a portada
-
Economia Junts diu que el seu aval a l'informe de Competència dona arguments a Sánchez per frenar l'opa al Sabadell Bernat Surroca Albet
-
-
Política Ayuso, la creadora del nacionalisme madrileny que escalfa a la banda per dirigir el PP Tania Tapia Díaz
-
Política La CUP, un any després del 12-M: del declivi electoral a la negociació (puntual) amb el Govern Sara Escalera
-
Publicat el 25 de març de 2021 a les 21:05
Et pot interessar
-
Societat Fira del Disc: vinils per escoltar o per posseir?
-
Societat El temps del cap de setmana del 3 i 4 de maig: inestabilitat, núvols i ruixats
-
Societat L'odissea per arribar a Barcelona en plena apagada per rebre un tractament revolucionari contra el càncer
-
Societat Els contractes de lloguer de temporada arriben a màxims històrics a Barcelona