Un motorista ha mort aquest migdia en sortir de la via a la C.31 a Torroella de Fluvià, a l'Alt Empordà. Es tracta d'un jove de 23 anys i veí de Figueres, K.P.P. Les causes del sinistre encara s'estan investigant. Segons el Servei Català de Trànsit, no hi ha cap altre vehicle implicat en l'accident.
Aquest és el segon accident de trànsit mortal a les comarques gironines en menys de 24 hores, després que ahir a la tarda morís el conductor d'un ciclomotor, de només 18 anys, en un xoc amb un cotxe a Llagostera. Amb aquesta, ja són 125 les persones que han mort en accident de trànsit a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Arran de l'accident s'han activat cinc patrulles dels Mossos d'Esquadra, quatre dotacions dels Bombers i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques.
Mor un motorista de 23 anys de Figueres en sortir de la via a la C-31 a Torroella de Fluvià
Les causes del sinistre encara s'estan investigant, però no hi ha hagut cap altre vehicle implicat en l'accident
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’octubre de 2022 a les 15:37
Et pot interessar
-
Societat
Alerta per pluges intenses a 21 comarques del litoral aquest dimarts 16 de desembre
-
Societat
Primera convocatòria de cursos de català per al 2026: consulta el calendari per nivells
-
Societat
La prescripció d’antidepressius a Catalunya ja va pujar abans de la Covid i el Clínic demana més especialistes
-
Societat
Abonament de transport públic únic a tot l'Estat per 60 euros al mes: Rodalies, Mitjana Distància i busos
-
Societat
La compravenda d’habitatges bat rècord a l’octubre amb més d'11.000 operacions per primer cop des del 2007
-
Societat
Condemnen CatSalut a indemnitzar un pacient amb 67.000 euros per «mala praxi» en la cura d'un tall al dit
