Mor un motorista de 81 anys en sortir de la via a l'Hospitalet de Llobregat
Segons algunes fonts, l'home circulava sense casc quan ha sortit de la via per causes que es desconeixen
ARA A PORTADA
Publicat el
06 d’agost de 2016 a
les 15:02
Un home de 81 anys ha mort aquest dissabte al matí en un accident a l'Hospitalet de Llobregat. El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha informat que el sinistre ha passat a les 7.11 hores a l'avinguda de la Gran Via a l'altura del número 31. Fins al lloc s'hi han desplaçat efectius de la Guàrdia Urbana i dues ambulàncies del SEM, que no han pogut fer res per salvar la vida del motorista. Segons algunes fonts, l'home circulava sense casc i ha sortit de la via per causes que es desconeixen.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat Mor un ciclista en un accident amb un turisme a l'N-340 a Pallejà
-
Societat La policia desallotjarà les platges de Barcelona a primera hora del matí
-
Societat
Toc, flabiol i la certesa dels dubtes
-
Societat
Una vintena de dotacions dels Bombers treballen en un incendi forestal a Tremp
-
Societat
Desallotgen una de les Quatre Torres de Madrid per un incendi
-
Societat Per què el foc és molt més que flames? La ciència darrere de la nit de Sant Joan
