Un motorista de 70 anys, i veí de Cornellà de Llobregat (Barcelona), ha mort aquest diumenge en una sortida de via al quilòmetre 120,4 de la carretera C-26 a Navès, al Solsonès. El Servei Català de Trànsit informa que els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a les 12.38 hores que, per causes que s'estan investigant, el conductor i únic ocupant d'una moto hauria patit aquest accident.
S'han activat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra i dues ambulàncies i l'helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
És el segon motorista que perd la vida aquest cap de setmana. Amb aquesta víctima ja són 20 les persones mortes en accident de trànsit en les carreteres catalanes enguany.
Mor un motorista en un accident a la C-26 a Navès, al Solsonès
Societat
Es tracta d'un home de 70 anys i veí de Cornellà de Llobregat
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de març de 2019 a
les 17:34
Et pot interessar
-
Societat
El pont aeri
-
Societat
Concentració contra la «privatització» de l'habitatge públic a Barcelona
-
Societat
Retencions quilomètriques en un divendres complicat a les carreteres catalanes
-
Societat Un de cada deu casos de fractures facials està relacionat amb els patinets elèctrics
-
Societat
Detenen a València el presumpte fundador del moviment Blocus a l'Estat: un jove de 20 anys
-
Societat
Els Mossos no detecten motivacions polítiques en els saquejos: Blocus és «un fenomen» que s'alimenta del «FOMO»
