Un motorista ha mort aquest dissabte a la tarda en un accident de trànsit a la N-260 al seu pas per Ger (Cerdanya). Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, la motocicleta ha topat, per causes que s'estan investigant, amb una furgoneta al punt quilomètric 187,4 de la carretera, en sentit est, cap a Puigcerdà.
Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís de la col·lisió a les 16.33 hores i han activat quatre patrulles. També s'ha mobilitzat una dotació dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies i un helicòpter medicalitzat del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM). L'accident ha obligat a tallar completament la circulació en aquest punt en ambdós sentits de la marxa, una situació que a les 17.50 hores encara es manté.
Mor un motorista en un accident amb una furgoneta a la Cerdanya
Societat
L'accident ha obligat a tallar la carretera N-260 en ambdós sentits
ARA A PORTADA
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
Societat Itàlia compleix l'amenaça i tanca l'espai Schengen amb Espanya per la crisi de Ceuta Gerard Mira
-
Societat Més de la meitat dels migrants que han entrat a Ceuta ja han estat retornats al Marroc Marc Orts i Cussó
-
Política Sánchez usarà «tots els recursos» de l'Estat per evitar una nova «violació de la integritat territorial» Natàlia Pinyol
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
12 de novembre de 2022 a
les 16:56
Et pot interessar
-
Societat
Eivissa, 53,5%
-
Societat
Tornen els bombers desplaçats als incendis de Castella i el País Valencià
-
Societat Albares assegura que la integritat de l'espai Schengen està garantida
-
Societat
Els Mossos troben un cadàver en un contenidor de Lloret de Mar
-
Societat
Presó provisional per l'acusat de matar la seva parella en un pis de Barcelona
-
Societat
La Guàrdia Urbana desallotja un assentament a Montjuïc on vivien 30 persones
