Un home de 35 anys d'edat ha mort aquest dimecres a Barcelona a causa d'un accident de trànsit a l'alçada del passeig Reina Elisenda de Montcada amb el carrer de Pere II, al districte de Sarrià-Sant Gervasi, quan un turisme i un ciclomotor han col·lisionat cap a tres quarts de tres de la tarda.
A causa de l'impacte el conductor del ciclomotor ha resultat ferit de gravetat i ha estat traslladat pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) en estat crític a l'Hospital Clínic, on posteriorment ha mort. Fins al lloc dels fets s'hi han traslladat diverses dotacions de la Guàrdia Urbana de Barcelona així com dues unitats del SEM. La Unitat d'Accidents del cos de policia barceloní investiga ara les causes de l'accident, de cara a realitzar l'atestat corresponent.
Mor un motorista en un accident de trànsit a Barcelona
Societat
Un ciclomotor i un turisme han xocat al passeig Reina Elisenda del districte Sarrià-Sant Gervasi
ARA A PORTADA
-
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
-
Acció Per què no s'ha enviat una alerta als mòbils per les pluges torrencials al Camp de Tarragona? Neus Climent
-
Societat Set ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Publicat el
17 de setembre de 2014 a
les 19:02
Et pot interessar
-
Societat
«A l’estiu, Gràcia perd una mica l’essència del barri»
-
Societat Un nou bus de TMB circularà al voltant del Camp Nou els dies de partit del Barça
-
Societat La restauració muta a Barcelona: més franquícies i menys bars que tanquen el diumenge
-
Societat
El forn marítim
-
Societat
Més turistes, menys país
-
Societat
9.000 euros per viatge: desarticulen dues organitzacions de tràfic de migrants de Ceuta
