Un motorista ha mort aquest dissabte, 9 de setembre, en un accident de trànsit amb un turisme a l'autopista AP-7 al seu pas per Maçanet de la Selva (Selva). Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, s'ha rebut l'avís del sinistre a les 15.31 hores i s'han desplegat quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, tres ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han hagut d'apagar la moto, que s'havia incendiat arran de l'accident cremant també zona de vegetació propera.
L'accident ha obligat a tallar un carril en sentit nord, cap a Girona, i a partir de les 16.01 hores només ha quedat un carril obert al trànsit, la qual cosa ha provocat prop de 4,5 quilòmetres de cues.
Mor un motorista en un xoc amb un cotxe a l'AP-7 a Maçanet de la Selva
Societat
Els Bombers han hagut d'apagar les flames de la moto que s'havia incendiat arran de l'accident
ARA A PORTADA
-
Societat Grans súpers a dins de mercats municipals: així s'estén (i es paga) el model a Barcelona David Cobo | Ànnia Monreal
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
09 de setembre de 2023 a
les 15:26
Et pot interessar
-
Societat
Troben tres projectils antiaeris en un pis de l'Eixample de Barcelona
-
Societat
La frontera és més important que les vides
-
Societat
Les famílies, dic de contenció davant dels embats del PP i Vox a la llengua als Països Catalans
-
Societat
El papa Lleó XIV reclama «solucions de pau, estabilitat i justícia» per la crisi de Ceuta
-
Societat
Estabilitzat un incendi de vegetació agrícola a l'Anoia
-
Societat
La ronda de Dalt tindrà des de dilluns un carril tallat per sentit entre les sortides 5 i 6
