Un motorista de 63 anys ha mort aquest dimecres a la tarda en un xoc amb turisme a la C-63, al seu pas per Vidreres (Selva), segons el Servei Català de Trànsit, El sinistre s'ha produït a un quart i cinc minuts de sis de la tarda, a l'alçada del quilòmetre 9,2 en sentit Lloret de Mar, on els dos vehicles han col·lidit per motius que es desconeixen. Quant a l'afectació viària, la C-63 ha estat tallada des de dos quarts de sis de la tarda a les sis i a partir d'aleshores fins al voltant de tres quarts de vuit del vespre s'ha donat pas alternatiu.
A conseqüència de l'impacte ha mort J.L.L.S., de 49 anys, nacionalitat espanyola i veí de Vidreres. A més, s'han arribat a acumular dos quilòmetres de retencions en els dos sentits de la marxa. Fins al lloc, s'hi han desplaçat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, una dotació dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies i un helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques.
ARA A PORTADA
-
Política Illa se salva de la reprovació i s'obre a estudiar rebaixes fiscals en habitatge Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Política El Parlament avala una «resolució refrendada» del conflicte en el novè aniversari de l'1-O Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
-
Societat Suspès el primer desnonament pel «decret Maricarmen» al barri de Sant Andreu Neus Climent / Agències
-
Societat L'Ajuntament de l'Hospitalet preveu comprar la finca on es va suïcidar el Javier Neus Climent / Agències
Publicat el
10 d’agost de 2016 a
les 18:09
Et pot interessar
-
Societat
El voltor comú
-
Societat
Renfe suspèn trens de llarga distància per l'amenaça del temporal
-
Societat
Brussel·les ofereix més de 40.000 bitllets de tren gratis per als joves de 18 anys
-
Societat
Barcelona demana «més concreció» a la DGT per complir la nova norma dels semàfors
-
Societat
El pare del nadó maltractat admet que li podria haver fet mal de forma inconscient
-
Societat
Comença una nova campanya de vacunació contra la grip i la Covid: «Pot marcar la diferència»
