El conductor d'una motocicleta ha mort aquest dijous, poc després de les quatre de la tarda, en un xoc en què s'han vist involucrats el vehicle que conduïa i un camió. Els fets han tingut lloc al quilòmetre 2,5 de la carretera B-225 en terme municipal de Castellbisbal (Vallès Occidental).
Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís del sinistre a les 16.10 h. En arribar a l'indret indicat han comprovat que el conductor de la moto havia perdut la vida. Sis patrulles dels Mossos d'Esquadra, una ambulància i l'helicòpter medicalitzat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) han intervingut a l'accident. També s'ha avisat a la Policia Local de Castellbisbal.
Mor un motorista en un xoc contra un camió a Castellbisbal
El sinistre s'ha registrat a la carretera B-225, poc després de les quatre de la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’agost de 2013 a
les 19:07
Et pot interessar
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
