Una persona ha mort i una altra ha resultat ferida greu en un xoc frontal entre un cotxe i una motocicleta aquest dissabte al matí a Puiggròs (les Garrigues), segons que ha informat el Servei Català de Trànsit.
L'accident s'ha produït cap a les onze del matí al quilòmetre 7 de la carretera L-200 on un motorista ha col·lidit frontalment contra un cotxe i, com a conseqüència, ha resultat mort. Es tracta d'un home de 58 anys i veí del Pla d'Urgell. Dels tres ocupants del cotxe, un ha resultat ferit greu, un altre ha quedat ferit lleu i un tercer n'ha sortit il·lès. Els dos primers han estat traslladats a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida. L'accident no ha causat problemes de trànsit.
Fins al lloc del sinistre s'hi ha desplaçat quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Mor un motorista en un xoc frontal contra un cotxe a Puiggròs
Un dels ocupants del cotxe també hi ha resultat ferit greu
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de setembre de 2011 a
les 10:39
Et pot interessar
-
Societat
Els fills estan obligats a tenir cura dels pares quan es fan grans?
-
Societat
Circulació restablerta a l'R3 entre la Garriga i Ripoll després d'una incidència per robatori de coure
-
Societat
Els busos freguen el límit tres mesos després de la crisi de Rodalies
-
Societat
Aquest és el millor pa de Sant Jordi del 2026
-
Societat
Només dues multes a la setmana per circular pel carril del mig
-
Societat
Colòmbia dona a Barcelona l'últim retrat artístic en vida de García Márquez
