Un menor d’edat de dos anys i mig ha mort aquest matí al Centre d’Atenció Primària de Riudoms després que s’hagués desmaiat al pati de la Llar d’Infants de Vinyols. Segons han informat els Mossos d’Esquadra a ReusDiari.cat, que han rebut l’avís a les 11.30 hores, els serveis d’emergències han intentat reanimar el menor de nacionalitat romanesa i aquest ha estat traslladat al Centre d’Atenció Primària de Riudoms, on malauradament ha mort.
Els Mossos d'Esquadra estan a l'espera de conèixer l'informe del metge forense però no s'obrirà cap investigació ja que tot apunta que hauria estat una mort natural, segons han explicat a aquest mitjà.
L'alcalde de Riudoms, Josep Maria Cruset, ha mostrat el seu condol a la família i als professionals de la Llar d'Infants de Vinyols a través de les xarxes socials on els ciutadans de la localitat s’hi han sumat. A més, la Llar d’Infants de Riudoms també ha donat el seu condol a la família i ha expressat el màxim suport a tot l’equip docent de Vinyols.
Mor un nen de dos anys a l'escola bressol de Vinyols i els Arcs
Tot apunta que hauria estat una mort natural
ARA A PORTADA
-
Pisos, IRPF i l'ombra del referèndum: les opcions d'Illa per calmar el Parlament i salvar Sánchez Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
L'1x1 de l'oposició d'Illa: entre l'exigència dels socis i la xenofòbia ultra O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
Publicat el 28 de juliol de 2014 a les 16:40
Et pot interessar
-
Societat Red Eléctrica demana aplicar canvis «urgents» per evitar una nova apagada
-
Societat El temps d'aquest dijous 9 d'octubre: alerta per pluges intenses a 22 comarques
-
Societat Plataforma per la Llengua i sindicats educatius insten el Govern a recuperar les tres hores de català al batxillerat
-
Societat Els joves catalans creients són més practicants que la gent gran
-
Societat Més de 4.000 euros: el preu mitjà d'un servei funerari a Catalunya
-
Societat Còctel d'aturades a Catalunya el 15 d'octubre: totes les vagues i mobilitzacions que coincideixen