Un infant de tres anys ha perdut la vida a conseqüència d'un ofegament a la piscina d'estiu de Móra d'Ebre (Tarragona). Ho ha pogut confirmar NacióDigital per mitjà del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM). L'avís de l'incident s'ha rebut a les 17:59 hores d'aquest divendres i ràpidament dues ambulàncies i un helicòpter medicalitzat s'han desplaçat fins al lloc dels fets. Tot i que l'infant va ser atès inicialment pel socorrista de la piscina fins a la ràpida arribada de les tasques de reanimació cardiorespiratòria, res s'ha pogut fer per salvar la vida del petit.
L'Ajuntament de Móra d'Ebre ha emès un comunicat oficial on ha mostrat el suport de tots els seus membres i de la població a la família afectada per la pèrdua i ha decretat dos dies de dol al municipi. El consistori també ha suspès tots els actes del cap de setmana previstos i tancarà la piscina provisionalment el cap de setmana, tot i que el recinte compleix amb les mesures de seguretat necessàries. L'alcalde, Rubén Biarnés, ha ofert en nom del consistori i de tot el poble ajuda a la família, i tot el suport psicològic necessari en aquesta dolorosa vivència.
[h3] Més detalls dels fets i context [/h3]
La piscina municipal d'estiu de Móra d'Ebre, inaugurada l'any 2016, disposa de tres vasos amb una profunditat que va dels 0 metres fins a 1,65 metres. L'ofegament del nen s'ha produït al vas polivalent que és el de major profunditat. "Tant en aquest equipament com a la resta de les instal·lacions esportives municipals es compleixen escrupolosament les mesures de seguretat", ha afirmat el consistori, que s'ha posat a disposició de Mossos d'Esquadra i de les autoritats judicials "per esclarir les circumstàncies d'aquest tràgic succés".
El nen i la seva família s'havien allotjat uns dies a casa d'uns familiars que resideixen a Móra d'Ebre abans de continuar un viatge i passaven la tarda a les piscines municipals, on el menor es va ofegar. Com ha apuntat Biarnés, ha estat "un tràgic accident" que ha consternat el municipi.
Mor un nen de tres anys ofegat a la piscina d'estiu de Móra d’Ebre
L'Ajuntament decreta dos dies de dol al municipi i tanca el recinte provisionalment, tot i que compleix amb les mesures de seguretat necessàries
- Piscina d'estiu de Móra d'Ebre -
- Arxiu
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de juliol de 2022 a
les 12:20
Et pot interessar
-
Societat
Els mestres envien un mail a les famílies sobre l'acord amb CCOO i UGT per contrarestar el «relat» d'Educació
-
Societat
Mor la sisena persona sensesostre a Badalona des de principi d'any
-
Societat
«Una llengua viva és un poble que avança»: l'anunci del Correllengua Agermanat
-
Societat
L'Artemis II es prepara per a un dels moments més perillosos del viatge: com i quan serà l'amaratge
-
Societat
Primeres pistes de la nova «T-Cultura» de Barcelona: inclourà descomptes per comprar llibres
-
Societat
Enrenou amb una nova campanya de l'Ajuntament de Barcelona: plagi o coincidència?
