Els Mossos d'Esquadra investiguen aquest dissabte la mort d'un treballador que es va precipitar aquest divendres des d'un vuitè pis mentre rehabilitava la façana d'un edifici al districte barceloní de Nou Barris.
[noticiadiari]2/269895[/noticiadiari]
Els fets van passar al voltant de les 10:30 del matí en una finca del carrer Villalba dels Arcs quan, per causes que encara es desconeixen, l'operari "va caure", segons han donat a conèixer fonts policials a Europa Press.
La policia catalana s'encarrega a hores d'ara de la investigació com a "accident laboral".
[plantillavirals]
Mor un operari en caure d'un vuitè pis a Nou Barris
Societat
Els Mossos, que han obert una investigació per "accident laboral", precisen que els fets van passar quan el treballador rehabilitava la façana d'una finca del districte barceloní
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de març de 2024 a
les 11:46
Actualitzat el
16 de març de 2024 a les
11:47
Et pot interessar
-
Societat
L’Aplec Internacional porta la cultura catalana a Estocolm: «Em sento com a casa»
-
Societat
El Marroc expulsa als periodistes de RTVE i EFE de Castillejos
-
Societat
Els Bombers reben 94 avisos per incidències provocades per les tempestes
-
Societat
La terra després de l’eclipsi
-
Societat
Una universitat catalana entre les 200 millors del món segons el rànquing de Shanghai
-
Societat
«Treballava més de 10 hores al dia per 800 euros i em van enganyar amb la promesa d'aconseguir papers»
