El passatger posterior d'un cotxe ha mort aquest diumenge després que el vehicle sortís de la carretera a la C-17 a l'Ametlla del Vallès (Vallès Oriental). L'accident va ser diumenge a les 00.18 hores, al quilòmetre 24,3. El passatger va resultar ferit crític a causa de l'impacte i va ser traslladat a l'Hospital de Sant Pau, on ha mort posteriorment.
El conductor del vehicle va resultar ferit lleu. Amb aquesta ja són 152 les persones que han mort en accidents de trànsit aquest any a les carreteres interurbanes catalanes. Per l'incident es van activar tres patrulles dels Mossos d'Esquadra i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques.
Mor un passatger d'un cotxe en una sortida de via a la C-17 a l'Ametlla del Vallès
Va resultar ferit crític i ha mort posteriorment a l'hospital
ARA A PORTADA
-
«Una pèrdua irreparable»: clam dels exconsellers de Cultura contra el trasllat de les obres de Sixena Lluís Girona Boffi
-
El PP portarà a la conferència de presidents una esmena a la totalitat contra el «cupo independentista» Redacció
-
Leire Díez, sobre l'operació Catalunya: «No hi ha prou causes obertes amb la informació existent» Lluís Girona Boffi
-
-
La Sindicatura de Comptes s'enfronta als exalts càrrecs que critiquen l'informe sobre la DGAIA : «Son fets objectius» Sara Escalera
Publicat el 27 d’octubre de 2019 a les 20:40
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 6 de juny: s'estabilitza la temperatura estiuenca entre sol i núvols
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 7 i 8 de juny
-
Societat Barcelona, escollida per acollir un centre d'escala mundial sobre «economia oceànica sostenible»
-
Societat Un fenomen inèdit a la galàxia: neix un planeta gegant a partir d'una estrella diminuta
-
Societat Catalunya es reconfigura: el mapa de les comarques que guanyen (i perden) habitants
-
Societat Una treballadora de l'Ajuntament de Barcelona hauria desviat diners d'ajuts socials