Mor un treballador d'una empresa de Fogars de la Selva en caure des de 10 metres d'alçada

La víctima és un home de 48 anys i veí de Santa Oliva, al Baix Penedès

Publicat el 03 d’octubre de 2016 a les 15:18
Un treballador d'una empresa de Fogars de la Selva ha mort aquest dilluns al migdia en caure des d'una alçada d'uns deu metres mentre instal·lava plaques solars al sostre, segons han informat els Mossos d'Esquadra. 

Els equips mèdics desplaçats fins al lloc dels fets han intentat reanimar la víctima, un home de 48 anys i veí de Santa Oliva (el Baix Penedès), però no han pogut fer res per salvar-li la vida. L'accident laboral s'ha produït al voltant d'un quart d'una del migdia a l'empresa Prologis.

Els Mossos han posat els fets en coneixement del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia d'Arenys de Mar i del Departament d'Empresa i Ocupació, d'acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.