Mor un turista català a Bali mentre feia pesca submarina

L'home de 36 anys i originari d'Esplugues de Llobregat va submergir-se sense portar l'equipament adequat, segons la policia de l'illa indonèsia

Publicat el 19 d’agost de 2025 a les 14:28

Tragèdia catalana a Bali. Un turista de 36 anys originari d'Esplugues de Llobregat va perdre la vida aquest diumenge mentre feia pesca submarina, segons ha avançat l'agència Efe. La policia local del poble costaner de Pemuteran, al nord-est de l'illa indonèsia, ha explicat que l'home va "desmaiar-se o quedar-se sense oxigen" mentre feia l'activitat sense l'equipament adequat.

El turista es va submergir amb ulleres i un tub, però no va sortir a la superfície. Després d'una primera recerca feta pels acompanyants, es va fer el crit d'alerta a les autoritats. En una segona immersió, un dels bussejadors va trobar el cos sense vida de la víctima a una profunditat d'uns vint metres. La policia insisteix que l'equipament que portava no era adequat per submergir-se fins a aquesta profunditat.

 

Hi haurà ampliació.